آخرین قیمت بذر گوجه باسیمو

قیمت روز بذر گوجه فرنگی قرمز باسیمو با توجه به نوسانات بازار و اندازه آن متفاوت و متغیر است . برای اطلاع از آخرین قیمت بذر گوجه باسیمو می توانید به سایت های مجاز اینترنتی مراجعه کنید و از قیمت آن مطلع شوید. با خریداری عمده آنلاین این محصول می توانید در هزینه‌های خود صرف جویی کنید .

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

آخرین قیمت بذر گوجه باسیمو

آشنایی با کیفیت بذر گوجه باسیمو

آشنایی با کیفیت بذر گوجه باسیمو

بذر گوجه فرنگی باسیمو یکی از بذر های  هیبریدی خیلی پربار در  کشور می باشد. بذر باسیمو در مزارعی که کشت می شود ، یک بذر به نسبت زودرس می باشد و در شرایط مناسب 75 تا 85 روز پس از انتقال نشا به زمین بار می دهد .  با اینکه این گیاه زودرس است بوته هایی با پوشش برگی زیادی می باشد و از این بابت بزرگتر و قوی تر از سایر بذر های هم رده خود می باشد.

گوجه کاران با روش های صنعتی می توانند رشد رویشی و تغذیه ایی بوته گوجه را بیشتر کنند تا فاصله کشت آن تا بارور شدن بوته ها را کاهش دهند . میزان رشد بوته و محصول بذر گوجه باسیمو تا حدی بستگی به میزان رویش و رسیدگی قبل از به گل رسیدن بوته می باشد . کشاورزان با وجین به موقع مقدار محصول گوجه خود را چند برابر می کنند و راندمان خود را بالا می برند .

 علت کیفیت بذر گوجه باسیمو نسبت به دیگر بذرها :

۱ _ باردهی بسیار زیاد این بذر .

۲ _ گوجه این بذر سفت و دارای شکل و اندازه فوق العاده خوبی دارد .

۳ _ بوته این گوجه در برابر آفتاب و نور خورشید شکل خیلی زیادی مقاوم می باشد .

۴ _ در برابر گرما و ویروس نیز دوام بالایی دارد .

۵ _ در منطقه های مرطوب نیز امکان کشت دارد .

توزیع عمده بذر گوجه باسیمو

توزیع عمده بذر گوجه باسیمو

برای توزیع عمده بذر گوجه باسیمو ، نمایندگی هایی ایجاد شده است که بذر با کیفیت و درجه یک را به صورت عمده در اختیار کشاورزان و تولید کنندگان گوجه باسیمو قرار می دهند . همچنین در توزیع بذر گوجه می توان این محصول را به روش های مختلف خریداری کرد  که یکی از این روش ها خرید از نمایندگی های معتبر  آنلاین می باشد.

این نمایندگی ها برای فروش محصولات خود ابتدا سایت ها و صفحات مجازی مختلفی را ایجاد کرده اند و سپس با تبلیغات این محصول و با گذاشتن تصاویر و قیمت های به روز این کالا در پیج ها و کانال های خود آن را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده اند.