تولید کننده گوجه فرنگی صادراتی

گوجه فرنگی قرمز یکی از خوراکی هایی است که هم در دسته میوه جات قرار دارد و هم در دسته سبزیجات قرار دارد. گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که به صورت عمده برای صادرات ارسال می شود‌. تولید کننده گوجه فرنگی صادراتی با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته بهترین نوع گوجه را تولید کند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوجه فرنگی

تولید کننده گوجه فرنگی صادراتی

بررسی کیفی گوجه فرنگی صادراتی

بررسی کیفی گوجه فرنگی صادراتی گوجه فرنگی صادراتی باید از استاندارد های مناسبی برخوردار باشد.  گوجه فرنگی از 95درصد آب و 5 درصد دیگر کربوهیدرات و فیبر تشکیل شده است. گوجه فرنگی حاوی مقدار زیادی  ویتامین است. ویتامین هایی مانند آ و ث و ک و ویتامین های ب است.  همچنین مواد معدنی مانند پتاسیم و منگنز و منیزیم و مس و فسفر را دارا است.

کیفیت گوجه فرنگی کهورستان در صادرات آن بسیار مهم است زیرا گوجه فرنگی غیر مرغوب از فروش خاصی برخوردار نیست. هنگام خرید گوجه فرنگی باید به ویژگی های آن دقت کنید گوجه فرنگی نباید کال باشد و نباید از رنگ سبز برخوردار باشد زیرا هنگامی گوجه فرنگی کال یا نرسیده چیده شود طعم آن توش و کمی هم تلخ است. گوجه فرنگی نباید له باشد و نباید  زیر آفتاب نگهداری شود.

همچنین که در بالا اشاره کردیم گوجه فرنگی دارای ویژگی های بسیاری برای بدن است از جمله این ویژگی ها می توان به اینها اشاره داشته باشیم.

  1. تقویت بینایی
  2. تقویت و سلامتی پوست و مخاط ‌‌ها
  3. رشد استخوان‌ها
  4. تقویت دستگاه ایمنی بدن
  5. بدن را در برابر امراض و بیماری‌های عفونی مقاوم می‌سازد
  6. كم‌ کردن كك و مك‌ها
  7.  مناسب ورم مفاصل
  8. بر طرف کننده نقرس و رماتیسم
  9. مناسب برای افراد مبتلا به دیابت و فشار خون
  10. کاهش فشارخون
  11.  کنترل دیابت
  12.  بهبود روند هضم غذا
  13. مراقبت از پوست
  14. پیشگیری از عفونت های مجاری ادراری

قیمت روز گوجه فرنگی صادراتی

قیمت روز گوجه فرنگی صادراتی قیمت گوجه فرنگی بسته به نوع آن متفاوت می باشد. زیرا گوجه فرنگی ها در هنگام صادر که به دسته های مختلفی گروه بندی می شوند. گوجه فرنگی هایی وجود دارند که در اصطلاح به گوجه های گیلاسی معروف هستند این گروه ها به دلیل محبوبیت در میان مردم از قیمت بیشتری برخوردار هستند و بسیار هم کوچک اند.  نوع دیگر از گوجه، گوجه هایی هستند که از گوجه های گیلاسی بزرگتر هستند و تقریبا چند برابر آن ها جرم دارد می باشند.

ایران یکی از کشور هایی است که گوجه در آن بسیار کشت می شود و به کشور هایی که توانایی تولید ندارند صادر می کنند. در سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات گوجه فرنگی در همه فصل های سال یافت نمی شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی گوجه‌فرنگی در همه فصول سال یافت می‌شود و هیچگونه محدودیت برای خرید آن وجود ندارد.