تولید کنندگان گوجه زیتونی صادراتی

گوجه زیتونی صادراتی به صورت بسته بندی چند کیلویی آماده ارسال به کشورهای مختلف می شود. آیا می دانید این نوع گوجه اغلب در کدام مناطق کشور تولید و بر اساس چه فاکتورهایی درجه کیفی آن مشخص می شود؟ بهترین شیوه سفارش عمده و خرید ارزان از تولید کنندگان مستقیم این محصول چیست؟

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

تولید کنندگان گوجه زیتونی صادراتی

بررسی کیفی گوجه زیتونی صادراتی

بررسی کیفی گوجه زیتونی صادراتی

گوجه فرنگی یکی از پرمصرف ترین انواع صیفی جات در کشور است که به دو صورت گلخانه ای و کشت زراعی تولید و به بازار عرضه می شود. سالانه هزاران تن انواع این محصول در مناطق مختلف تولید می شود که حجم قابل توجه ای از آن به کشورهای منطقه به ویژه روسیه و کشورهای عربی صادر می کنند. علاوه بر این برخی رقم های باکیفیت و آبدار برای تهیه رب گوجه فرنگی به صورت عمده در اختیار کارخانجات تولیدی قرار می گیرد.
گوجه زیتونی یکی از این رقم ها است که به علت آبدار بودن، داشتن بافت بسیار نرم و کیفیت بالا انتخاب مناسبی برای صادرات و همچنین تولید رب گوجه فرنگی است. این محصول از نظر شکل ظاهری حالتی کروی شکل دارد و رنگ میوه رسیده آن قرمز و براق است. البته کیفیت گوجه زیتونی با توجه به عوامل و فاکتورهای کیفی و کمی می تواند متفاوت باشد. برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین کیفیت گوجه های تولیدی عبارتند از:

  • نوع و درجه کیفی بذر گوجه فرنگی
  • شرایط و خاک مناسب برای کشت
  • استفاده از بهترین کودهای تقویتی
  • آب دهی در زمان مناسب به بوته ها
  • درجه کیفی نشاء گوجه فرنگی
  • فصل مناسب برای کشت گوجه ها

شروع به کشت این رقم گوجه اوایل فصل بهار است و شهرهایی جنوبی کشور بیشترین میزان تولید این محصول را دارند. از سوی دیگر نوع خاک و میزان آب دهی نیز می تواند در زمان رسیدگی و درجه کیفی انواع گوجه فرنگی تاثیرگذار باشد.

مرکز توزیع گوجه زیتونی صادراتی

مرکز توزیع گوجه زیتونی صادراتی امروزه برای خرید گوجه فرنگی مشکی زیتونی صادراتی شیوه های مختلفی وجود دارد. مراجعه حضوری به زمین های کشاورزی و مناطق کشت از شیوه های قدیمی است که معمولاً وقت و هزینه زیادی را از خریدار می گیرد. بدون شک یکی از بهترین روش های سفارش عمده برای خرید انواع صیفی جات بهره گیری از شیوه های نوین و آنلاین است. ارتباط با تامین کننده و نمایندگی توزیع گوجه زیتونی این امکان را برای خریدار فراهم می آورد که در هر فصلی از سال، بهترین نوع محصول برایش فراهم شود. توجه کنید که در سفارشات عمده امکان بسته بندی صادراتی با توجه به نیاز بازار هدف و سفارش خریدار، ثبت لوگو مورد نظر و تضمین کیفیت محصول ارسالی وجود دارد. این امر موجب کاهش قیمت ها و افزایش حاشیه سود خریدار و شرکت های صادراتی خواهد شد.