خرید گوجه گلخانه درشت

گوجه فرنگی گلخانه ای یکی از محصولات درشت موجود در بازار است . خرید گوجه گلخانه ای و فروش این محصول نیز در بازار گوجه ایران صورت می گیرد .
میزان مورد نیاز فسفر خالص در هکتار بین 100 الی 150 کیلو گرم و پتاس خالص بین 100 تا 200 کیلو گرم می باشد ، این میزان عناصر را می توان از سنگ های معدنی فسفات و فسفات های کلوئیدی یا سولفات پتاسیم معدنی و سولفات پتاسیم و منیزیم معدنی استفاده نمود .
از کود های آلی و معدنی که اخیرا به روش تامین پتاس خاک کشت گوجه فرنگی ارگانیک در برخی کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی پودر کلپ می باشد . این ماده که از نوعی علف یا جلبک دریایی به دست می آید به صورت کود کمپوست تامین کننده پتاس برای درختان مثمر سبزیجات و صیفی جات مصرف می شود .
از پودر محلول آن هم به صورت کود مایع یا اسپری روی برگ ها استفاده می کنند و از فواید دیگر مصرف این ماده آلی اصلاح بافت خاک و افزایش حاصلخیزی و هوموسی آن است و تهویه و بهبود رطوبت خاک ، افزایش قدرت جوانه زنی بذر و توسعه ریشه ها و بالاخره با رفع کمبود پتاس مقاومت گیاه گوجه فرنگی گلخانه ای را در مقابل نماتد و آفات و بیماری ها افزایش می دهد .
این ماده بر اساس تحقیقات موجود دارای 70 نوع ویتامین و آنزیم و مواد کانی دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی