عرضه انواع گوجه گیلاسی همدان

گوجه فرنگی یکی از صیفی جات و خوردنی های محبوب در سراسر جهان است. این خوردنی محبوب چه از استفاده در غذا گرفته تا استفاده در انواع فست و فود و سالاد و …نظر همه را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

انواع مختلفی از گوجه هر ساله کشت و استفاده می شود یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آن گوجه گیلاسی است. گوجه گیلاسی همدان متعلق به بهترین خانواده گوجه فرنگی است و به آن گوجه فرنگی مینیاتوری نیز گفته می شود. از این نوع گوجه فرنگی قرمز در تزیین انواع غذا و سالاد استفاده می شود.

گوجه فرنگی گیلاس برای آب و هوای خنک، تابستانهای خنک و کوتاه ایده آل است و نسبت به گوجه فرنگی معمولی کمتر مستعد ابتلا به بیماری است.
عرضه انواع گوجه گیلاسی همدان

خصوصیات ظاهری گوجه گیلاسی را بدانیم

خصوصیات ظاهری گوجه گیلاسی را بدانیم

این گیاه، گیاهی با ساقه ها و شاخه های چوبی و مو دار است. از برگهای چندتایی گوجه فرنگی تشکیل شده و از برگهای مرکب شده تشکیل شده است.

گل های گوجه گیلاسی به رنگ زرد و در انتهای شاخه قرار دارند. از هر گل یک میوه گوجه فرنگی ایجاد می شود که به شکل گوشتی، کروی یا بیضی شکل است که علاوه بر مقادیر زیادی ویتامین های A و C، سرشار از مواد دیگری همچون فسفرو آهن است. مواد مغذی مانند پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر نیز در گوجه فرنگی یافت می شود.

این گیاه حاوی الیاف و پروتئین ها و ترکیبات آلی خاصی مانند لیکوپن است که برای سلامتی ما بسیار مفید است اندازه ی این گوجه فرنگی ها بسیار بسیار کوچک و به رنگ قرمز جذاب دیده می شود.

خصوصیات گوجه گیلاسی را می توان به این صورت تعریف کرد که سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است که با رادیکال های آزاد مضر در بدن ما که ناشی از سرطان هستند مبارزه می کنند. گوجه گیلاسی حاوی پلی فنول است، یک ترکیب گیاهی است که در جلوگیری از سرطان پروستات مؤثر است. بتاکاروتن موجود در گوجه گیلاسی نیز دارای خاصیت ضد سرطانی است. گوجه گیلاسی علاوه بر فواید و خصوصیات زیادی که دارد جنبه ی تزیینی بالایی هم به غذا می دهد.

فروش فوق العاده گوجه گیلاسی همدان

فروش فوق العاده گوجه گیلاسی همدان

مجموعه ما سعی داشته که همیشه بهترین کیفیت را به مشتریان عرضه کند. ما  گوجه فرنگی صادراتی گیلاسی همدان را با قیمت فوق العاده به شما عرضه می کنیم محصول مورد نظر ازهمه ی لحاظ کاشت، داشت و برداشت از بهترین بذر بهترین عمل آوری و بهترین کیفیت برخوردار است.

مجموعه ما فروش گوجه گیلاسی با قیمت فوق العاده را آغاز کرده است پس از یک بار خرید از مجموعه ی ما کیفیت را تجربه خواهید کرد و مشتری دائمی ما خواهید شد. یکبار امتحان کنید.