فروش گوجه فرنگی زرد گلابی

آیا می دانید گوجه فرنگی زرد که به شکل گلابی های کوچک هستند، دارای چه خصوصیاتی می باشند؟ آیا برای خرید این نوع گوجه فرنگی قرمز به دنبال مرکز فروش قابل اطمینانی هستید؟

گوجه های مینیاتوری
و کوچک که در رنگ های مختلف همچون سبز، زرد، نارنجی، سیاه و قرمز وجود داند، را در انواع مختلف سالاد ها و غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین برای تزئین غذا مورد استفاده قرار می دهند.
کشور اسپانیا یکی از کشور های پر مصرف این نوع گوجه ها می باشد و آن ها را در انواع پاستا و پیتزا به مصرف می رسانند.
ایران یکی از تولید کنندگان مطرح گوجه فرنگی های زرد گلابی می باشد که این نوع گوجه را به کشور های دیگر نیز صادر می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

فروش گوجه زرد

خصوصیات گوجه زرد گلابی

این گوجه فرنگی زیتونی همانطور که از نامش پیداست دارای رنگ زرد و به شکل گلابی کوچکی می باشد. طعم این گوجه ترش و ملس است و در انواع سالاد ها و تزئینات غذا مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ بسیار زیبا و شکل خاص آن باعث می شود در کنار سایر سبزیجات در غذا بدرخشد و زیبایی غذا را دو چندان کند.
وزن این گوجه به طور تقریبی 20 تا 28 گرم می باشد و از این میزان بالا تر نمی رود. رشد این نمونه گوجه به صورت خوشه ای است. خوشه این نوع گوجه تحمل تعداد زیادی از این نمونه گوجه را دارد.

گوجه زرد گلابی


گوجه فرنگی زرد گلابی
یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پرورش در گلخانه می باشد زیرا در شرایط گلخانه ای به خوبی رشد پیدا کرده و با شرایط این محیط سازگاری کامل دارد.
رشد این نوع گوجه نا محدود می باشد و بوته های آن قوی با قدی بلند است و به صورت داربستی رشد پیدا می کند.

مرکز فروش گوجه فرنگی زرد گلابی

این نوع گوجه را در هر مغازه یا فروشگاهی نمی توانید به راحتی پیدا کنید زیرا با توجه به قیمت و مصرف این گوجه کمتر در فروشگاه ها عرضه می شود.
شما علاوه بر فروشگاه های بزرگ سطح شهر، از طریق سایت های فروش اینترنتی این گوجه نیز می توانید به این نوع گوجه دسترسی پیدا کنید. مزیت خرید از سایت های اینترنتی این است که نیاز به حضور شما برای خرید نیست و به علاوه می توانید بهترین و تازه ترین نوع گوجه را خریداری کنید.