قیمت خرید بذر گوجه زیتونی سانتلا

برای خرید بذر گوجه زیتونی سانتلا می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت محصول، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت خرید بذر گوجه زیتونی سانتلا

آشنایی با بذر گوجه زیتونی سانتلا

آشنایی با بذر گوجه زیتونی سانتلا

از جمله محصولات کشاورزی که در تولیدات صنایع غذایی و آشپزی کاربرد فراوانی دارد، گوجه فرنگی می باشد.

گوجه فرنگی یکی از صیفی جات بسیار پر خاصیت است که در انواع گوناگونی تولید می شود.

گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و فیبر، می باشد.

میل نمودن گوجه فرنگی گرم، تازه و نقلی خانگی بسیار دلپذیر است.

هیچ لذتی زیباتر از برداشت محصول گوجه فرنگی تازه و آبدار که خود پرورش داده اید نیست. برای پرورش آن، به گرمای مناسب و آفتاب نیاز است، در گلدان می توان آن را کاشت و از محصول بی نظیرش استفاده نمود. برای کشت آن ابتدا باید بذر مناسب تهیه شود.

از پر فروش ترین بذر گوجه فرنگی، بذر سانتلا می باشد.

این محصول در تناژ بالا و کیلویی به دست خریداران می رسد. برای کشت به صورت تستی نیز از آن استفاده می شود. آن را در کودهای مخصوص بدون خاک هم می توان کاشت زیرا سریع تر رشد می نماید، مانند انگور است و در خوشه های طولانی رشد می کند، پوستی براق و عطر و طعم شیرین فوق العاده ای دارد.

گوجه زیتونی سانتلا برای مصارف تزئینی نیز استفاده می شود و خواص آن در تمام دنیا شناخته شده است. محصول بذر، شکیل و جذاب است و کودکان علاقه زیادی به آن دارند.

از ویژگی های بذر گوجه زیتونی سانتلا:

بذری پُر بار و پر محصول، بازار پسند، کاملا یکدست، مناسب صادرات، با ماندگاری بالا، خوش رنگ، مقاوم نسبت به بیماری قارچی فوزاریوم و ورتیسیلیوم، یکنواختی رنگ، عدم ترک خوردگی و پوسیدگی در هنگام رسیدگی میوه، سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی، میوه آن سفت و قرمز و با طعمی مطلوب است، دارای بوته های سالم و قوی، بازدهی بالا، زودرس، رشد نا محدود، مقاوم به دمای بالا، سازگار و مناسب کشت در محیط باز و بذر گوجه گلخانه ای، بریکس بالا، وزن میوه آن ۸ تا ۱۵ گرم است، جوانه زنی بالا و دارای استانداردهای لازم و خوشه های بزرگ و تاریخ انقضای آن مدت طولانی دارد.

گوجه تولید شده در گلخانه بسیار بهتر از زمین های کشاورزی می باشد.

تولید کنندگان بذر گوجه زیتونی سانتلا

تولید کنندگان بذر گوجه زیتونی سانتلا

 

ایران اقدام به واردات بذر گوجه زیتونی سانتلا نموده است.

این مجموعه در زمینه تولید بذر گوجه زیتونی در کشور فعالیت می نماید. کیفیت بذر گوجه زیتونی، درجه یک بوده و طعم و رنگی منحصر به فرد دارد.

ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.