قیمت گوجه فرنگی ارگانیک شیراز

گوجه فرنگی ارگانیک علاوه بر این که دارای مواد مغذی بسیاری است بلکه دارای طهم و مزه بسیار عالی نیز برخوردار می باشد. قیمت این نوع گوجه فرنگی ها به دلیل این که در زمان پرورش آن ها از هیچ گونه مواد مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی گردد و شرایط نگهداری و پرورش آن ها در مقایسه با گوجه های پرورشی مشکل تر است قیمت بالا تری دارد.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

قیمت گوجه فرنگی ارگانیک شیراز

تفاوت گوجه فرنگی ارگانیک با گوجه کشت صنعتی

تفاوت گوجه فرنگی ارگانیک با گوجه کشت صنعتی از جمله تفاوت گوجه فرنگی ارگانیک با گوجه کشت صنعتی می توان به اختصار به وارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • گوجه فرنگی ارگانیک در مقایسه با گوجه فرنگی کشت صنعتی اندازه کوچکتری دارد.
  • گوجه فرنگی ارگانیک از نظر تغذیه ای، مغذی تر از گوجه پرورشی می باشد.
  • گوجه فرنگی ارگانیک علاوه بر کیفیت بالا دارای طعم و مزه بهتری به علت استفاده نکردن از هیچ گونه مواد شیمیایی مانند علف کش ها و …

یکی از مواد مغذی موجود در گوجه فرنگی های ارگانیک لیکوپن می باشد که این ترکیب سبب ایجاد رنگ قرمز نیز در گوجه فرنگی می گردد. لیکوپن از جمله آنتی اکسیدان های حیاتی و مهم می باشد که با عوامل ایجاد کننده سرطان مبارزه می کند. به دلیل این که این ماده غذایی به طور طبیعی در بدن انسان ساخته نمی گردد به همین منظور برای تامین آن باید از مواد غذایی حاوی این ماده مغذی در رژیم غذایی خود استفاده نمود.

در این نوع گوجه فرنگی ها مقدار لیکوپن بیشتر از مابقی میوه ها و سبزیجات دیگر می باشد و شایان به ذکر است برخلاف مابقی مواد غذایی خام که حرارت باعث از بین مواد مغذی درون آن ها می شود در این نوع گوجه فرنگی ها میزان لیکوپن افزایش پیدا می کند.

عمده فروشی گوجه فرنگی ارگانیک شیراز

عمده فروشی گوجه فرنگی ارگانیک شیراز عمده فروشی گوجه فرنگی ارگانیک شیراز برای حفظ کیفیت و مرغوبیت محصولات خود آن ها را در بسته بندی های مناسب و به موقع به مشتریان خود تحویل می دهند. چرا که این گوجه فرنگی های ارگانیک که مطابق استاندارد های ارگانیک پرورش داده شده اند در مقایسه با گوجه فرنگی های کشت صنعتی که برای پرورش آن ها از مواد شیمیایی و هر نوع مواد مصنوعی دیگری استفاده می کنند دارای مقادیر بالا تری فنول می باشند و محصولاتی که از این نوع گوجه فرنگی ها تهیه می شود دارای ارزش غذایی بسیار بالای برخوردار هستند.

همچنین این نوع  گوجه فرنگی صادراتی در مقایسه با گوجه فرنگی پرورشی دارای 55 درصد ویتامین C و 139 درصد فنل می باشند. گوجه فرنگی دارای مقادیر بسیار زیاد پتاسیم می باشد که می تواند فشار خون را تنظیم نماید و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها نظیر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد.