قیمت گوجه فرنگی قرمز گیلاسی

گوجه فرنگی قرمز و رسیده طرفداران زیادی دارد و  مورد پسند همگان است گوجه فرنگی خواص زیادی دارد و چه به صورت خام و چه به صورت فراوری شده مثل،رب،آب گوجه فرنگی،سس و….قابل استفاده است و از صیفی جات بسیار پر خاصیت و مفید محسوب میشود علاوه بر اینکه به صورت خام در کنار برخی غذا ها و سالاد ها مصرف میشود به داخل پخت غذا هم بسیار مصرف دارد.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

قیمت گوجه فرنگی قرمز گیلاسی

علت تغییر رنگ گوجه فرنگی چیست؟

علت تغییر رنگ گوجه فرنگی چیست؟

وقتی گوجه فرنگی قرمز قطعه قطعه شود ، فضای داخلی دارای فضاهای بزرگ و باز است و میوه چندانی در داخل ندارد. ممکن است هنگام برداشت گوجه فرنگی احساس سبکی کند. نمای خارجی گوجه فرنگی ممکن است ظاهری زاویه ای و مربعی داشته باشد. چه چیزی باعث آن می شود: کوددهی کم ، تغذیه نامناسب خاک یا گرده افشانی ناکافی انجام شود. در مورد آن چه باید کرد: اطمینان حاصل کنید که در طول فصل از گیاهان گوجه فرنگی خود تغذیه می کنید. یک کود متعادل مانند 10-10-10 باید به صورت هفتگی یا ماهانه تغذیه شود. گوجه فرنگی فیدر سنگین است و در طول فصل رشد به کود نیاز دارد. برای باغبانان ، روكش های مكرر با چای كمپوست خانگی و چای كمپوست ضروری است.

هنگام تلاش برای شناسایی بیماری های گیاه گوجه فرنگی ، از این مراحل استفاده کنید: قسمت آسیب دیده گیاه را مشخص کنید – آیا خود آن گوجه فرنگی ، برگ ها ، ساقه ها ، گلها یا ریشه ها تفاوت دارد؟ توجه داشته باشید – توجه داشته باشید – وقتی گیاه گوجه فرنگی خود را با گیاه سالم مقایسه می کنید ، تفاوت شما با شما چیست؟ به عنوان مثال ، یک گیاه گوجه فرنگی سالم دارای برگهای ملایم و نرم فازی است.

اگر برگهای گیاه شما دارای تکه های قهوه ای یا سیاه است ، سوراخ ها ، لبه های جویده شده یا قالب فازی روی آنها وجود دارد .آفات و حشرات باعث تغییر رنگ گوجه فرنگی ها میشوند. زمانی که انتهای شکوفه گوجه فرنگی به صورت سبز رنگ وصل است  گوجه فرنگی سالم به نظر می رسند ، اما با رسیدن گوجه فرنگی ، یک لکه سیاه زشت در قسمتهای پایین ظاهر می شود. لکه های سیاه موجود در گوجه فرنگی چرمی به نظر می رسد. هنگامی که می خواهید وصله را برای خوردن گوجه فرنگی برش دهید ، میوه داخل آن به نظر می رسد که پر از غذا است. چه چیزی باعث آن می شود: گیاهان شما به اندازه کافی کلسیم دریافت نمی کنند. کلسیم کافی در خاک وجود ندارد ، و یا pH برای گیاه برای جذب کلسیم موجود بسیار کم است. گوجه فرنگی به منظور رشد صحیح نیاز به pH خاک در حدود 6.5 دارد. این سطح pH خاک همچنین باعث جذب کلسیم در آنها می شود.

عادت های آب ناهموار نیز به این مشکل کمک می کند. طلسمهای گرم و خشک تمایل به تشدید پوسیدگی انتهای شکوفه دارند. در مورد این کار چه باید بکنید: قبل از کاشت گوجه فرنگی در بهار ، مرکز باغ محلی یا تعاونی تعاونی خود را آزمایش خاک انجام دهید. به آنها بگویید که در گذشته با پوسیدگی انتهای شکوفه مشکلی دارید و توصیه هایی را در مورد اصلاحات به شما اضافه می کنند تا به خاک شما اضافه شود. آهک و گچ ممکن است برای کلسیم اضافه شوند ، اما بسته به شرایط خاک شما باید به مقدار مناسب اضافه شوند. به همین دلیل آزمایش خاک لازم است. اضافه کردن پوسته های خرد شده خرد شده به شمع کمپوست شما می تواند هنگام افزودن کمپوست به خاک به طور طبیعی کلسیم را نیز تقویت کند. اسپری شاخ و برگ حاوی کلرید کلسیم می تواند از پوسیدگی انتهای شکوفه در گوجه فرنگی در اواسط فصل جلوگیری کند. آن را صبح زود یا اواخر روز بمالید – اگر بعد از ظهر به صورت برگ اسپری شود ، می تواند آنها را بسوزاند. گیاهان آب به طور مرتب در همان زمان روزانه برای اطمینان از استفاده حتی از آب.

فروش گوجه فرنگی قرمز گیلاسی

فروش گوجه فرنگی قرمز گیلاسی  گوجه فرنگی صادراتی گیلاسی برای تزئین سالاد بسیار کاربرد دارند و هم چنین مصرف آن برای کوکان نیز هم راحت تر است و هم برایشان جذابیت دارد و فروش گوجه فرنگی در بازارهای میوه تره بار و مغازه های میوه فروشی صورت میگیرد و میتوان تهیه کرد.