مرکز فروش گوجه زیتونی اماریس

در سبزیجات یک سری اقلام هستند که که میتوان آنها را در رده سبزیجات وهم در رد صیفی جات قرار داد به عنوان مثال : سیر ، پیاز ، گوجه که هر کدام اینها هم در سبد سبزیجات قرار میگیرند و هم در سبد صیفی جات و در بیشتر غذاها و در سفره های ایرانی به چشم می خورد که امروزه با تکنولوژی در زمینه کاشت و پرورش سبزی و میوه به پیشرفت های خوبی در این زمینه بدست آورده ایم که یک نمونه آن گوجه زیتونی اماریس می باشد .

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

مرکز فروش گوجه زیتونی اماریس

از گوجه زیتونی اماریس چه می دانید؟

از گوجه زیتونی اماریس چه می دانید؟

همانطورکه گفتیم گوجه فرنگی نیز انواع مختلفی دارد یک نمونه آن گوجه زیتونی اماریس می باشد که این نوع صیفی در گلخانه ها کاشت و برداشت و پرورش داده می شود شکل و اندازه این گوجه شبیه به زیتونی بوده و به صورت خوشه ای (مانند انگور ) رشد می کند و به رنگ قرمز پر رنگ نیز می باشد و از لحاظ مزه ای یک مقدار ترش مزه بوده که بیشتر برای چاشنی غذا استفاده می شود که امروزه بیشتر بر روی سالاد ها مشاهده می کنید . شاخه یا به عبارتی خوشه این گوجه فرنگی قرمز در حدود 30 عدد از این میوه را تشکیل که وزن آن نیز در حدود 15 الی 20 گرم می باشد . انواع گوجه زیتونی بسیار پرخاصیت نیز می باشد و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد یک نمونه از ویژگی این صیفی زود رس بودن آن می باشد . و از لحاظ این که ترک خوردگی در آن وجود ندارد بیشتر در بازار به فروش می رسد . و در مقابل بسیار از ویروس ها و بیماری ها ( ویروس موزاییک ، پژمردگی فوزاریومی و … ) مقاوم تر از گوجه فرنگی معمولی می باشد .کسانی که می خواهند در گلخانه شخصی خود صیفی بکارند این محصول یا صیفی بهترین گزینه برای گلخانه می باشد .

تولید کنندگان بهترین گوجه زیتونی اماریس

تولید کنندگان بهترین گوجه زیتونی اماریس

تولید کنندگان و کشاورزان که در زمینه صیفی جات و سبزیجات و میوه ها فعالیت دارند توانسته اند با استفاده از گلخانه هایی که در زمینه زراعی و سوله های خود شروع به کاشت و برداشت گوجه فرنگی زیتونی خوش رنگ و خوشمزه نمایند که تولید کنندگان بهترین گوجه توانسته به بیشتر های کشور راه پیدا کند و جدیدا فروش این گوجه در بازار میوه و تره بار بیشتر شده است که مشتریان این محصول بیشتر رستوران دارن و فست وفود ها می باشند که هم برای مزه دار کردن و تزیین غذاها استفاده می کنند که با استقبال خوبی نیز رو برو شده اند .