آخرین قیمت گوجه چری قرمز زیتونی

اصلاح ژنتیک منجر به تولید انواع جدیدی از محصولات کشاورزی به ویژه صیفی جات شده است. به عنوان مثال از ترکیب گوجه فرنگی با گوجه های انگور ی، نوع مینیاتوری و کوچکی از این محصول تولید شده است که به گوجه های گیلاسی یا چری معروف شده اند. برای اطلاع از آخرین قیمت گوجه چری قرمز زیتونی با این مطلب همراه شوید.

آخرین قیمت گوجه چری قرمز زیتونی

ویژگی گوجه چری قرمز زیتونی

ویژگی گوجه چری قرمز زیتونی در رابطه با چند ویژگی گوجه چری قرمز زیتونی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این گوجه از سایز بسیار کوچکتری در مقایسه با گوجه فرنگی برخوردار است. اصولا سایزی بین یک بند انگشت تا یک توپ گلف داشته و برای کباب کردن گزینه بسیار مناسبی هستند. همچنین برای تزئین سالاد نیز گزینه مناسبی به شمار می رود.

این گوجه ها را نوعی میوه لوکس می دانند. از دیگر  ویژگی های این گوجه این است که به رنگ های مختلف دیده می شود رنگ قرمز شایع ترین رنگ آن می باشد. رنگ های سبز زیتونی و زرد و سیاه نیز در بین آنها وجود دارد. برخی از این گوجه ها حالت کشیده تر داشته  که از مزه ای شبیه آلو برخوردار هستند.

 برای پرورش این گوجه نیاز است از اوایل فروردین تا اواخر خرداد نسبت به کاشت آن اقدام شود. معمولاً پس از یک هفته یا نهایتا ده روز بعد جوانه می زند. همچنین پس از گذشت دو ماه می‌ توان محصولات را برداشت نمود. این نوع گوجه. نسبت به تنش آبی حساس بوده و می بایست به نیاز آبی آن به صورت یک روز در میان تامین گردد تا از نظر عملکرد دچار افت نشود.
 یکی دیگر از ویژگی‌ های این گوجه این است که نباید تحت تنش شدید دمایی هم قرار گیرد. زیرا ممکن است گل های آن بریزد و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

مرکز عرضه گوجه چری قرمز زیتونی

مرکز عرضه گوجه چری قرمز زیتونی  این سایت به عنوان مرکز عرضه گوجه چری قرمز زیتونی این محصول را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور به فروش می‌ رساند و کلیه متقاضیان می توانند برای خرید آن، سفارشات خود را در هر ساعتی از شبانه روز در این سایت ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه تولید کنندگان به صورت مستقیم محصولات خود را از طریق این سایت به فروش می رسانند، هیچ یک از واسطه های فروش در قیمت‌ گذاری آن نقش ندارند. به همین خاطر با نازلترین قیمت ها می توان آنها را خریداری نمود. علاوه بر این کیفیت محصول نیز عامل اثرگذار دیگری در تعیین قیمت می باشد.