آلو بخارا گوشتی غذای مورد علاقه ملکه الیزابت یود

اگر دیابتی هستید، قبل از مصرف آلو بخارا گوشتی باید با پزشک خود مشورت کنید. به گفته کارشناسان، آلو بخارا می تواند به سلامت استخوان کمک کند.

آنها نه تنها به جلوگیری از تغییر شکل استخوان کمک می کنند، بلکه از دست دادن استخوانی که قبلا رخ داده است را نیز معکوس می کنند.

آلو می تواند خطر ابتلا به پوکی استخوان و استئوپنی یک بیماری شایع استخوانی را کاهش دهد. آنها همچنین حاوی ویتامین K، منیزیم، پتاسیم و فسفر هستند که به تقویت اثرات محافظتی استخوان کمک می کنند.

آلو بخارا می تواند با کاهش فشار خون و سطح کلسترول که دو عامل خطر اصلی بیماری قلبی هستند، خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

بنابراین اگر فشار خون بالا دارید یا سطح کلسترول بد خونتان بالاست، باید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. اما مطمئن شوید که این کار را در حد اعتدال انجام دهید.

آلو بخارا حاوی آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانین است. رنگدانه آبی مایل به قرمز که به حذف گونه های اکسیژن فعال آزاد کمک می کند. هنگامی که بدن شما در معرض رادیکال های آزاد قرار می گیرد، می تواند منجر به سرطان شود.

آلو بخارا گوشتی

بنابراین آنتی اکسیدان هایی که آنها را از بین می برند می توانند از التهاب و سرطان جلوگیری کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که خوردن آلو می تواند پیشگیری از سرطان را تضمین کند. اما آنها می توانند خطر را کاهش دهند.

برای کاهش وزن، باید گزینه های میان وعده سالم را پیدا کنید. اگر آنها را در بین وعده های غذایی مصرف نکنید، ممکن است در نهایت چیزی ناسالم مصرف کنید.

آلو بخارا یک غذای فوق‌العاده است که می‌توان از آن به عنوان میان وعده استفاده کرد. یک آلو کوچک حدود 30 کالری به شما می دهد و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی احساس سیری کنید و در کنار آن میل به شکر را برآورده کنید.

آن دسته از افرادی که می خواهند کالری دریافتی خود را کاهش دهند، می توانند آلو یا آلو را در مقدار بهینه مصرف کنند. مطمئن شوید که در نهایت آنها را زیاد نمی خورید.