ارزان قیمت ترین بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته

بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته یکی از انواع بذر گوجه های موجود در بازار می باشد که که میوه این بذر گوجه ها بسیار گوشتی و دارای میوه زود رس می‌باشد که در اکثر کشورهای جهان از آن در گلخانه های خود استفاده می کنند.

این میوه دارای طعمی بسیار شیرین و همینطور دانه‌های بسیار کم می باشد و اگر رسیدگی مناسب و کافی به آن شود می توان از هر گیاه گوجه فرنگی میوه هایی با وزن مناسب به دست آورد و به همین خاطر این محصول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

می توان بذر گوجه را به صورت خیلی ارزان از مکان هایی که به صورت عمده این بذر ها را به صورت بسته بندی به فروش می‌رسانند به دست آورد و خریداری نمود.

ارزان قیمت ترین بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته

نحوه صحیح کاشت بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته

نحوه صحیح کاشت بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته کاشت بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته باید در شرایط محیطی مناسب و خوبی قرار بگیرد تا به مرحله بارداری و تولید محصول برسد. 

بذر گوجه‌ فرنگی آلیکانته را در باید در عمق یک سانتی‌متری و بر روی سینی مخصوص بذر یا گلدان‌های کوچک کاشت، روی بذرها را باید با مقدار کمی خاک پوشاند، بعد از کاشت باید به آن  مقداری آب داد و آن را در محلی قرار داد که نور کافی به آن برسد، دمای محیطی که گوجه در آن قرار دارد باید به اندازه ای باشد که رشد گیاه را با مشکل مواجه نکند، مکان هایی مانند گلخانه که میتوان دمای محیط را درون آن تنظیم کرد برای رشد بذر گوجه فرنگی بسیار مناسب است.

معمولا بذرهای گوجه‌ی آلیکانته را در ابتدای اسفندماه تا ابتدای اردیبهشت ماه می توان کاشت، فرایند جوانه‌زدن این نوع محصول چیزی مابین ۷ الی ۱۸ روز طول می‌کشد. هنگامی که جوانه‌های گوجه به اندازه‌ی کافی بزرگ شده و می توان آن را انتقال داد، گوجه ها از خاک بیرون آورده و در گلدان‌های کوچک و جداگانه کاشته شود. رعایت این نکته لازم است که نباید گوجه ها به حدی به هم نزدیک باشد که برگ های گیاه روی هم  قرار بگیرند و اینکه گوجه باید در مکانی باشد که نور کافی به آن برسد.

در اواخر اردیبهشت گوجه فرنگی را به محیط بیرون منتقل کرده و مدام به آن آب کافی داده شود به خصوص زمانی که گیاه در حال گل دادن است.

مراکز عمده فروشی بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته

مراکز عمده فروشی بذر گوجه فرنگی رقم آلیکانته معمولا مراکز معتبر فروش عمده گوجه فرنگی رقم آلیکانته این نوع بذر را با قیمتی بسیار مناسب با کیفیت بالا در اختیار افرادی قرار می دهند تا محصول مناسبی را تولید نمایند. عمده فروشی بذر گوجه فرنگی می تواند به صورت اینترنتی نیز انجام گیرد تا هزینه اضافی را کاهش دهد.