ارزان قیمت ترین گوجه گیلاسی زرد ایتالیایی

آیا تا به حال اسم گوجه گیلاسی زرد ایتالیایی به گوشتان خورده است؟

گوجه فرنگی گیلاس نوعی گوجه فرنگی گرد  و کوچک است که در نگاه اول  تصور می شود یک ترکیب ژنتیکی  بین  توت وحشی و گوجه فرنگی باغی و اهلی است. 

گوجه فرنگی گیلاسی   از یک انگشت شست تا اندازه یک توپ پینگ پونگ متغیر است و می تواند  شکل کروی  یا  بیضی شکل  باشد. اگرچه انواع گوجه گیلاسی معمولاً قرمز است ، اما در بین آن ها ، انواع دیگری مانند زرد ، سبز و سیاه نیز وجود دارد.در ایران نیز این گوجه طرفداران خود را دارد و آنها به دنبال ارزان قیمت ترین این نوع گوجه هستند .امروزه بسیاری از رستوران ها وحتی خانم های خانه دار از این محصول در غذا ها و سالاد های خود استفاده میکنند .چراکه خواص و طعم لذیذ این محصول برای همه ثابت شده است.

ارزان قیمت ترین گوجه گیلاسی زرد ایتالیایی

گوجه گیلاسی سرشار از ويتامين‌ های A B C

گوجه گیلاسی سرشار از ويتامين‌ های A B C گوجه گیلاسی همانند باقی هم خانواده های خود سر شار از انتی اکسیدان است که باعث شده   این محصول از اهمیت خاصی برخوردار  شود.

علاوه بر آن، این گوجه سر شار از انواع ویتامین های مفید مثل ویتامین نوع آ ،بی،سی می باشد که خاصیت این محصول را دو چندان کرده است.

طبق تحقیقات به عمل امده گوجه گیلاسی بیش از 12 خاصیت منحصر به فرد دارد که به برسی برخی از این خواص می پردازیم:

  • افزایش قوای بینایی
  • ضد سرطان
  • کمک به کاهش وزن
  • تسکین دهندی درد های عضلانی
  • جلوگیر از افزایش فشار خون
  • جلو گیری از ریزش مو و طاسی سر
  • جلوگیری از جوش وآکنه های پوستی
  • جلوگیری از خشکی پوست بدن
  • کمک به حفظ سلامتی قلب انسان

همچنین این گوجه داری خواص دیگری نیز می باشد که آن  را تبدیل به یک طلای نرم و خوشمزه کرده است !

در صورت استفاده از این گوجه در غذا، شما می توانید از طعم  منحصر به فرد و بسیار مطوب این گوجه نهایت لذت را ببرید.

قیمت عمده انواع گوجه گیلاسی زرد ایتالیایی

قیمت عمده انواع گوجه گیلاسی زرد ایتالیایی این نوع گوجه ها نیز مانند بقیه گوجه ها در فروشگاه های سرتاسر ایران به فروش می رسد که معمولا در بسته بندی های مختلف عرضه می شود.

از انجایی که آمار مشتریان این نوع گوجه روز به روز در حال افزایش است باعث شده عرضه عمده این محصول نیز جایگاه ویژه ایی در بازار داغ این نوع گوجه به دست بیاورد.

اما خرید عمده این محصول یقینا علاوه بر صرف اقتصادی فراوان از هدر رفت و اتلاف وقت جلو گیری میکند .

قیمت عمده گوجه ی گیلاسی به شرایط و فاکتور های فراووانی از جمله وزن ،کیفیت، فصل خرید،ومکان و فروشند یا فروشگاهی که از آن خرید میشود  بستگی دارد.