بزرگترین بازار گوجه زیتونی نارنجی شمال

گوجه یکی از میوه های خوش مزه و خوش رنگ است که تنوع زیادی دارد، گوجه زیتونی نارنجی یکی از انواع گوجه ها پرورشی است که رنگ بسیار زیبایی دارد. 

بزرگترین بازار گوجه زیتونی نارنجی شمال

آشنایی با خواص گوجه زیتونی مرغوب

آشنایی با خواص گوجه زیتونی مرغوب

زمانی که به سراغ گوجه فرنگی میرویم نمی دانیم، که جزو سبزیجات، یا میوه ها می باشد، اما درصورت کلی این میوه خواص زیادی دارد. 

خواص گوجه عبارت اند از : تقویت بدن، در مقابل کم خونی و صفر آهن، تنظیم متابولیسم بدن، ایجاد آرامش در خواب، و ….. بسیاری از خواص دیگر هستند. پزشکان زیادی بنا به فرایندی که این میوه برای بدن انسان دارد، آن را توسه کرده اند، از دیگر ویژگی های گوجه می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد که باعث کنترل سلول های سرطانی درون بدن می شود، گوجه سرشار از آنتی اکسیدان است و برای پوست و مو یک ماده ضروری است و باعث جلوگیری از آسیب های پوستی خواهد شد، به دلیل داشتن ویتامین k موجود در این میوه هنگام زخمی شدن، به ایجاد لخته خون برای جلوگیری از خون ریزی کمک زیادی خواهد کرد. از دیگر خواص گوجه به پتاسیم زیاد این میوه می توان اشاره داشت که سوخت و ساز بدن را افزایش خواهد داد و باعث، لاغری و تغییر وزن خواهد شد. افرادی که دارای یبوست زیاد هستند حتما از این میوه استفاده کنند، زیرا به دلیل بافت گیاهی و سلولزی که دارد مانند یک برس سطح  روده بزرگ را تمیز کرده و تنبلی روده برگ را ازبین خواهد برد و مانع یبوست می شود، کلسترول موجود در خون را تنظیم کرده و با نفوذ به بافت چربی و شکستن آن، چربی بد بدن را دفع خواهد کرد. 

صادرات گوجه زیتونی نارنجی به عربستان

صادرات گوجه زیتونی نارنجی به عربستان

گوجه زیتونی به دلیل سایز کوچک و خواص بالایی که دارد، در جهان کاملا معروف و محبوبیت زیادی داشته و سالانه تعداد زیادی از زمین های کشاورزی زیر کشت این محصول خواهند رفت. تولید کنندگان این میوه، با استفاده هر بهترین تکنولوژی و کود های موثر، اقدام به تولید بهترین کیفیت خواهند کرد زیرا بازار رقابتی تولید این محصول بسیار شدید است، این محصولات هم در بازار داخلی و در بازار جهانی عرضه خواهند شد. بیشترین تولیدات ایران به کشور های خاورمیانه صادر خواهد شد و سود بسیاری زیادی را وارد کشور خواهد کرد اما تاجران از این سود اطلاعات کافی را به مردم نمی دهند، اما با توجه به بازار تقاضا می توان گفت که سود زیادی دارند، صادرات گوجه زیتونی، در تمامی کشور های جهان با رتبه بالایی انجام می پذیرد.