توزیع عمده گوجه زیتونی زرد تبریز

گوجه زیتونی زرد، یکی از انواع صیفی جات های موجود در بازار است که دارای طعم بی نظیری می باشد و در پخت انواع غذا ها و سالاد های مدرن، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ارگانیک دارای ظاهری مینیاتوری و ظریف بوده و از خواص دارویی و درمانی فوق العاده ای برخوردار است.

توزیع عمده گوجه زیتونی زرد تبریز

خواص فوق العاده گوجه برای بدن

خواص فوق العاده گوجه برای بدن همان گونه که می وانید یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در سراسر جهان، گوجه می باشد که انواع و اقسام گوناگونی دارد.

این میوه، جزو صیفی جات گرمسیری می باشد و اغلب در اواخر تابستان برداشت می شود.

اما شاید برایتان سوال باشد که خواص گوجه برای بدن چیست؟

پس با ما همراه باشید تا پاسخی کامل و جامع را در این بابت، در اختیارتان قرار دهیم.

خواص فوق العاده گوجه زیتونی زرد:

  • این میوه حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان است که در پیشگیری از سرطان های پستان، معده، روده و پروستات موثر عمل می کند و مانع از ورود رادیکال های آزاد مخرب به داخل بدن می گردد؛ همچنین از پیری زودرس پوست و مو جلوگیری به عمل می آورد.
  • گوجه سرشار از آهن و اسید فولیک می باشد، به گونه ای که بسیاری از پزشکان و متخصصان طب سنتی، آن را جایگزین دارو های شیمیایی نموده اند و در درمان انواع کم خونی، ریزش مو، سیاهی دور چشم، کسالت، عدم رشد مناسب کودک و جنین و… این میوه ی ارگانیک را تجویز می کنند.
  • یکی از املاح و عناصر لازم برای سلامتی بدن، کلسیم است که در استخوان سازی و ترمیم شکستگی ها موثر می باشد؛ همان گونه که می دانید و بار ها در مقالات مختلف ذکر شده، گوجه زیتونی منبع خوبی برای تامین این ماده است.
  • کلیه ی صیفی جات منجر به کاهش وزن و چربی های مضر اشباع شده در بدن می گردند و در نتیجه ریسک سکته ی قلبی را به شدت کم می کنند.
  • میوه ی مذکور، با داشتن پتاسیم بسیار زیاد در ساختارش، از ابتلای فرد به فشار خون یا هایپرتنشن و عوارض ناشی از آن جلوگیری می کند.
  • سدیم موجود در گوجه و سایر میوه ها و مرکبات، برای تنظیم فشار اسمزی و بهبود عملکرد سلولی لازم است.
  • منجر به افزایش سطح سروتونین یا هورمون شادی در مغز می شود که ریسک بروز افسردگی، آلزایمر و زوال عقل را تخفیف می بخشد.

پس اگر به فکر سلامتی خود و اطرافیانتان هستید، از مصرف گوجه زیتونی زرد غافل نشوید.

مرکز صادرات گوجه زیتونی زرد تبریز

مرکز صادرات گوجه زیتونی زرد تبریز با توجه به افزایش نیاز مردم، مرکز صادرات گوجه زیتونی زرد، برای در دسترس قرار دادن آسان تر این میوه برای مردم، تدابیری را اتخاذ کرده است که یکی از آن ها، امکان صادرات این محصول از طریق اینترنتی و آنلاین است.

هر ساله بخش عمده ای از این گوجه های تولید شده در تبریز و سایر شهرستان ها، به بازار های داخلی و خارجی وارد می گردند.

جهت آگاهی های لازم می توانید با همکاران ما در این سایت تماس حاصل فرمایید.