تولید عمده گوجه سانسید ۶۱۰۸

گوجه فرنگی قرمز از دیرباز جزو گیاهان پر خاصیت بوده است که در وعده های غذایی از آن به صورت خام، پخته و یا رب شده استفاده می‌شد. امروزه گونه هایی از این گیاه پرورش می‌یابند نسبتا زود رس هستند تحتی عنوان گوجه سانسید ۶۱۰۸.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوجه فرنگی

تولید عمده گوجه سانسید ۶۱۰۸

تفاوت گوجه سانسید 6108 با 6189

تفاوت گوجه سانسید 6108 با 6189

انواع گوجه فرنگی سانسید بیشتر در مناطی جنوب کشور کشت و پرورش می‌یابند. جزو گیاهان نسبتا زود رس طبقه بندی می‌شوند. پوشش برگی این گونه ها بسیار خوب است و در برابر شرایط نامساعد جو مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهند. گونه سانسید ۶۱۰۸ پر بار و با کیفیت تر از گونه دیگر است. محصولات دو گونه گوجه فرنگی کهورستان سانسید ۶۱۰۸  و ۶۱۸۹ از نظر ظاهری نیز با هم تفاوت دارند گونه اول گرد است و کاسبرگ دارد و گونه دوم بلوکی و کشیده است. محصولات گونه اول هم به شکل تازه خوری و صنعتی مصرف می‌شود اما گونه دوم به فقط به شکل تازه خوری و فراوری شده قابل مصرف می‌باشد. در حالت کلی چون بذر گوجه سانسید ۶۱۰۸ در شرایط بسیار نا مساعد و زمین های زراعتی شور در برابر آفات و لکه و بیماری های قارچی و رایج گیاهی از قبیل ورتیسیلیوم و حتی فوزاریوم  مقاومت بالایی را دارد. این بذر بسیار طرفدار دارد چون برای کشاورزان و باغداران سود آور است. میوه های حاصل از بذر ۶۱۰۸ خوش رنگ تر و تیره تر است و در بازار بیشتر فروش می‌رود.

میوه های این بذر نسبت به دیگری موقع برداشت کاملا سفت و سالم است. همیشه در بین باغداران مسئله مهم و قابل توجه درصد احتمال تبدیل کل به میوه است آنها برای اینکه این درصد بالا برود تمام تلاش خود را بکار می‌برند البته انتخاب صحیح بذر شرط اساسی این امر است. خوشبختانه این درصد در بذر های ۶۱۰۸ بسیار بالا است. تفاوت گوجه سانسید در انواع مختلف بیشتر مربوط به خواص آن نیست بلکه همه انواع پر خاصیت هستند اما تفاوت اصلی مربوط به شرایط باروری است که مهم است بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه کشاورزی خود بهترین و مناسب ترین بذر را انتخاب کنید.

فروش مستقیم گوجه سانسید ۶۱۰۸ ارزان

فروش مستقیم گوجه سانسید ۶۱۰۸ ارزان شرکت ما با سابقه چند ساله در زمینه تولید و فروش مستقیم گوجه سانسید ۶۱۰۸ آماده خدمت به شما خریداران ارجمند است. باغداران و کشاورزان عزیز می‌توانند از طریق پنل های ارتباطی با مشاوران و کارشناسی با تجربه ما در تماس باشند تا از آخرین قیمت ها و اطلاعات محصول با خبر شده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنند. ما به عنوان منبع فروش با تسهیل و فراهم کردن شرایط فروش نشستیم در تلاش هستیم که هزینه نهایی برای شما پایین تر و خرید شما عزیزان همراه با رضایت و اقتصادی باشد.