تولید کنندگان بذر گوجه فرنگی متین گلسار

بذر گوجه فرنگی متین از مقاومت محیطی بالایی برخوردار است و عملکرد و ارزش کیفی بالایی دارد.با دمای محیطی نا متعادل سرد و گرم سازگاری دارد. زمان مناسب برای کشت این محصول فصل بهار و پاییز است.

تولید کنندگان بذر گوجه فرنگی متین گلسار

ویژگی های مهم بذر گوجه فرنگی را بدانید

ویژگی های مهم بذر گوجه فرنگی را بدانید

بطور خلاصه از ویژگی های بذر گوجه فرنگی:

  1. وزن میوه هامتوسط بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ گرم 
  2. سفتی مناسب و قرمزی خاص گوجه های مرغوب
  3. یک نواختی در فرم و شکل میوه ها
  4. مورد پسند در بازار 
  5. مقاوم در برابر بیماری ها
  6. دارای درصد خلوص به میزان۹۹ درصد
  7. بذر در بسته بندی های ۵۰۰۰ عددی
  8. قابل کشت در کلیه مناطق کشور
  9. میوه هایی با کیفیت بالا و به شکل تخم مرغی
  10. میزان و درصد جوانه زدن  بذر ۹۰ درصد

از نظر اکولوژی می توان گفت:

این رقم با بیشتر مناطق اقلیمی ایران سازگار است و در مناطق معتدل طرف داران زیادی دارد. بخصوص در شهرهای شمال غربی مانند آذربایجان غربی و شرقی ، غرب مانند نهاوند و همچنین در کرج.

کشت این محصول در مناطق شمالی و جنوبی ایران که رطوبت بالایی دارند چندان مناسب و رضایت بخش نیست.

عملکرد بذر گوجه فرنگی متین:

بذر متین گلسار مقاومت چندانی در برابر بیماری های برگی ندارد. لازم است که از قارچ کش ها طبق دستور مورد استفاده قرار بگیرد. اما بطور کلی می توان گفت که عملکرد هر محصولی بستگی زیادی به شرایط محیطی مناسب برای رشد دارد.

از ویژگی های دیگر بذر گوجه متین می توان گفت که از خصوصیات بارز این بذر هم رسی و یکنواختی مناسب آن در فرم و شکل میوه ها است که دلیل عمده فروش بالا و سود دهی بالا برای کشاورز می باشد و به همین جهت از استقبال خوبی از طرف کشاورزان برخوردار است.

فروش بذر گوجه فرنگی متین گلسار

فروش بذر گوجه فرنگی متین گلسار

فروشندگان این محصول گروه بزرگی از کشاورزان هستند و شرکت های بزرگی که در حوزه صادرات فعالیت میکنند و با ایجاد کار آفرینی و ایجاد سودآوری با هدف کمک به کشاورزان فعالیت می کنند. مهندسان شرکت فروش بذر گوجه فرنگی متین گلسار نیز با ارائه خدمات مشاوره کشت و کار به کشاورزان و فروش نهاده ها بصورت تضمینی و با کمترین قیمت به کشاورزان کمک شایانی به تولید این میوه ی پر مصرف می کنند.

بذر گوجه فرنگی متین گلسار از پر فروش ترین بذر های گوجه فرنگی در کشور است.

تفاوت عمده بذر گوجه فرنگی متین F1و متین گلسار در چیست؟

بذر متین گلسار نسبت به بذر متین F1 از مقاومت بیشتری برخوردار است و کشاورزان جنوب کشور بیشتر تمایل دارند از بذر گلسار استفاده کنند. چون در رطوبت زیاد دوام بیشتری دارد.اما بذر متین F1 مناسب کشت در مناطق سراسر کشور می باشد.