خرید مستقیم گوجه گیلاسی کیلویی

یکی از گوجه فرنگی کاربردی برای تزئین انواع غذاها، پیش غذاهای مختلف و سالاد گوجه گیلاسی می باشد. این گوجه در رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و سبز پرورش داده می شود و به دلیل استفاده فراوان و کیفیت بالا توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. خرید مستقیم گوجه گیلاسی کیلویی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از همین سایت امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

خرید مستقیم گوجه گیلاسی کیلویی

ویژگی بهترین گوجه گیلاسی کیلویی

ویژگی بهترین گوجه گیلاسی کیلویی بهترین ویژگی گوجه فرنگی قرمز گیلاسی چیست؟ گوجه گیلاسی دارای سایزی کوچک و به اتدازه گیلاس بوده و به همین نام معروف شده است. این گوجه به صورت خام و پخته مورد استفاده قرار می گیرد و سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای بدن می باشد.
این محصول به صورت خوشه ای می باشد و در گلدان نیز قابل کشت است. یکی از شهرهای پرورش دهنده انواع گوجه گیلاسی، مشهد می باشد. این گوجه پس از برداشت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

این گوجه حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین سی بوده که در پیشگیری از انواع سرطان بسیار مفید می باشد همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر انواع بیماری های ویروسی می شود. این محصول در رفع کم خونی نیز مؤثر می باشد.

صادرات گوجه گیلاسی کیلویی

صادرات گوجه گیلاسی کیلویی

گوجه گیلاسی در شهرهای مختلف کشور به صورت گلخانه ای پرورش داده می شود و در این گلخانه ها شرایط مناسب از نظر خاک، نور مورد نیاز، دمای مطلوب و … برای این گیاه فراهم می باشد همچنین کودهی این محصول نیز باید در زمان مقرر انجام گردد تا به خوبی رشد کرده و کیفیت بالایی برای برداشت داشته باشد.
این گوجه ها  پس از برداشت در شرکت های تولیدی به خوبی فرآوری شده و ضایعات و ناخالصی های آنها به وسیله دستگاه سورتینگ جداسازی می شود، سپس در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف مختلف راهی بازار فروش می گردند.
انواع گوجه گیلاسی علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود. صادرات گوجه گیلاسی با ضمانت کیفیت و در بسته بندی استاندارد و بهداشتی به کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و … صورت می گیرد و به دلیل مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز بسیار پر طرفدار بوده و فروش خوبی دارند. صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها شده همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.