خرید گوجه فرنگی ربی

خرید گوجه فرنگی ربی نیازمند آشنایی با این محصول هست . آیا شما گوجه های ربی را می شناسید ؟

برای خرید گوجه فرنگی ربی باید به نکات مهم در مورد این محصول توجه کنید . چراکه این محصول در تهیه رب های مصرفی خانواده ها کاربرد دارند . نکات قابل توجه در خرید این محصول عبارتند از :
اسیدیته مناسب و مطلوب برای ایجاد طعم مطلوب و شرایط مناسب ، ویسکوزیته یا گران روی مناسب که برحسب نوع فرآورده صنعتی می تواند متفاوت باشد ، خصوصیت مقاومت به صدمات مکانیکی حاصل از حمل و نقل ، ضعیف بودن اتصال میوه به دم میوه که هرچه این ضعف بیشتر باشد برای کارخانجات مطلوب تر است زیرا نیازی به ازاله دم میوه وجود ندارد و از طرفی امکان برداشت ماشینی گوجه فرنگی هم افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

بافت مناسب میوه ، بالا بودن درصد کل مواد جامد محلول در آب  گوجه گیلاسی ریز ، که هرچه این درصد بالاتر باشد راندمان تولید رب گوجه فرنگی بالاتر خواهد بود به عبارت دیگر با مصرف گوجه فرنگی کمتر می توان رب بیشتری تولید نمود و همین طور رنگ مناسب چه برای صنعت و چه برای بازار تازه خوری نیز مهم است .

اگر به این نکات توجه کنید مسلما خرید بهتری نیز خواهید داشت . برای خرید آسان تر این محصول می توانید از طریق یک تماس تلفنی اقدام به خرید گوجه فرنگی ربی نمائید .