صادرات مستقیم گوجه زیتونی کریستال اصفهان

گوجه از محصولاتی است که طیف وسیعی دارد در شکل ها و مدل های مختلف است و برخی آن را در دسته میوه ها می دانند  دارای خاصیت فوق العاده ای است یکی از انواع گوجه می توان به گوجه زیتونی کریستالی اشاره کرد با رنگ سبز، قرمز، سیاه است که محصولی صادراتی است و کشاورز با فروش و صادر کردن آن به سود کلانی رسیده است و  صادرات مستقیم گوجه زیتوتی کریستال اصفهان به همه استان ها و حتی خارج از کشور رواج دارد. 

صادرات مستقیم گوجه زیتونی کریستال اصفهان

گوجه زیتونی با گوجه فرنگی چقدر تفاوت دارد؟

گوجه زیتونی با گوجه فرنگی چقدر تفاوت دارد؟ گوجه زیتونی در فصل بهار کاشته می شود و دو ماه طول می کشد تا به مرحله میوه دهی برسد و در تابستان شروع به دادن محصول می کند انواع گوجه زیتونی شیرین، ریز، گوشتی است و تخم کمتری نسبت به دیگر گوجه فرنگی دارد. 

در اینجا این سوال برای مشتریان پیش می آید که گوجه فرنگی با گوجه فرنگی چقدر تفاوت دارد؟ همانطور که گفتیم اندازه گوجه زیتونی خیلی ریز است و در اندازه یک سانتی متری است ولی گوجه فرنگی بزرگ است و گاهی در وزن های نیم کیلویی هم دیده می شود و شکل و مزه آنها نیز با هم متفاوت است. 

گوجه فرنگی میوه ای با اسید بالا که برخی در اثر خوردن آن دچار آلرژی می شوند و در گوارش دچار مشکل می شوند ولی گوجه زیتونی اسید خیلی پایینی دارد حتی خوردن آن برای کودکان نیز هیچ ممانعتی ندارد. 

قیمت ویژه گوجه زیتونی کریستال اصفهان

قیمت ویژه گوجه زیتونی کریستال اصفهان گوجه زیتونی کریستال یا همان گوجه گیلاسی بیشتر در رستوران ها و تالارها برای تزیین غذا همراه با زیتون و لیمو بر روی کباب یا مرغ گذاشته می شود که سرشار از آهن، پتاسیم، منیزیم، روی است و دارای انواع ویتامین ها است و ملین خوبی برای دستگاه گوارش و روده بزرگ است و برای کسانی که فقر آهن دارند مناسب است به همین دلیل قیمت آن با هم فرق دارد. 

از مهمترین مساله که باید به آن توجه کرد قیمت ویژه گوجه زیتونی کریستال اصفهان است که برای اینکه مشتریان هزینه زیادی نکنند با قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند البته در این میان عواملی نیز بر روی قیمت گوجه زیتونی تاثیر گذار هستند مانند هزینه ای که کشاورز برای رساندن محصول به میوه دهی کرده است ولی افرادی که در اصفهان به کاشت این محصول پرداخته اند با حذف واسطه ها قیمت را تا حدودی کنترل کرده اند و به صورت مستقیم حاصل دست رنجشان را به بازار عرضه کرده اند تا با قیمتی مناسب به دست مشتری برسد.