عرضه کننده گوجه زیتونی گلخانه ای

گوجه زیتونی گلخانه ای که با نام گوجه ایتالیایی یا گوجه رومی هم شناخته می شود، محصولی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که در بسیاری از انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد و این فروشگاه از اصلی ترین مراکز عرضه کننده آن با کیفیت عالی و قیمت استثنایی می باشد.

عرضه کننده گوجه زیتونی گلخانه ای

ویژگی گوجه زیتونی گلخانه ای

ویژگی گوجه زیتونی گلخانه ای اگر بخواهیم مهمترین ویژگی گوجه زیتونی گلخانه ای را بیان کنیم می توان به کشیده تر بودن آن نسبت به نمونه های تخم مرغی شکل اشاره کرد.
این محصول در مقایسه با سایر نمونه ها دانه ی کمتری دارد و همین عامل نیز باعث می شود مدت زمان طولانی تری در انبار ماندگاری داشته باشد.
ارزش غذایی گوجه زیتونی گلخانه ای هم از سایر خصوصیاتی است که مورد توجه خریداران عمده و جزئی قرار می گیرد؛ این محصول سرشار از آهن، فسفر، سیلیس، ویتامین A و ویتامین C می باشد.
از گوجه زیتونی می توانید برای تزیین غذا و سالاد استفاده کنید؛ در کارخانجات صنعتی هم از این نوع گوجه ی آبدار برای تولید رب با کیفیت عالی استفاده می شود.
از خواص درمانی و فواید گوجه زیتونی برای سلامتی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از سرطان
  • تنظیم گلوکز خون و مناسب بودن برای بیماران دیابتی
  • تقویت سیستم عصبی و عملکرد مغز
  • افزایش قدرت حافظه و یادگیری
  • کمک به بهبود بیماری های عفونی

خرید مستقیم گوجه زیتونی گلخانه ای

خرید مستقیم گوجه زیتونی گلخانه ای خرید گوجه زیتونی گلخانه ای به صورت عمده ای، مستقیم و بدون واسطه باعث میشود تا قیمت هر کیلو از آن برای خریدار، مناسبتر تمام شود.
در اکثر استان های شمالی، مرکزی و جنوبی کشور، زمینه ی کشت گوجه زیتونی به صورت گلخانه ای وجود دارد و از قطب های اصلی آن می توان به استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کردستان و گلستان اشاره کرد.
برای سفارش عمده محصولات هر یک از استان های ذکرشده می توانید از طریق همین مرکز و به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید.
توزیع و پخش گوجه زیتونی گلخانه ای به قیمت تولیدی و از انبار کارخانه صورت می گیرد، بنابراین علاوه بر این که محصول زیر قیمت بازار می باشد، کیفیت آن نیز در بالاترین سطح قرار دارد و به همین علت از میزان فروش بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی در بازار دارد.
بخش عمده ای از خرید گوجه زیتونی، توسط شرکت های فعال در زمینه تجارت این محصول انجام می شود زیرا صادرات آن به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس  درآمد بالایی را به همراه دارد.
با توجه به این که معمولا زمان برداشت گوجه زیتونی، اواخر فصل بهار و اوایل تابستان می باشد، قیمت آن هم در این ماه ها ارزانتر است؛ برای این که از قیمت روز این محصول آگاهی پیدا کنید می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.