فروش عمده گوجه چری گیلاسی

گوجه فرنگی زیتونی چری گیلاسی اندازه ی کوچکی دارد و از ترکیب ژنتیکی بین گوجه فرنگی خانگی اهلی با گوجه فرنگی انگور بوجود می آید. این نوع گوجه اغلب قرمز رنگ است ولی به رنگ های سیاه، سبز و زرد نیز وجود دارد. امروزه این نوع گوجه بسیار پرطرفدار است دلیل آن نیز شکل کوچک و جذابش برای تزئین سالادها و غذاها می باشد. مجموعه ی ما در زمینه ی فروش عمده گوجه چری گبلاسی با کیفیت بالا فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

فروش عمده گوجه چری گیلاسی

اطلاعاتی درباره گوجه چری گیلاسی

اطلاعاتی درباره گوجه چری گیلاسی حال به اطلاعاتی درباره گوجه چری گیلاسی می پرازیم.

به طور کلی گوجه فرنگی چری گیلاسی بسیار شیرین تر از گوجه فرنگی های بزرگ معمولی است.
اندازه و رنگ گوجه فرنگی گیلاسی دارای طیف گسترده ای است، زیرا صدها نوع آن وجود دارد.
مانند همه گوجه فرنگی ها، گوجه فرنگی گیلاسی را نیز می توان بر اساس نحوه رشد آنها طبقه بندی کرد، زیرا گیاهان آنها به دو شکل مختلف تولید می شوند: مشخص یا نامشخص.
گونه های مشخص شده روی گیاهانی مانند بوته های بوته ای و انگورهای کوتاه به اصطلاح خوشه ای رشد می کنند و در شرایط آب و هوایی خاص میوه می دهند.
در حالی که برداشت گونه های مشخص نشده طولانی است، این گونه گیاهان تاک های پر و پاچه ای هستند که در طول هر فصل به طور مداوم میوه می دهند.

اغلب این نوع گوجه فرنگی قرمز در تمام فصول سال بخصوص در ماه های تابستان در دسترس است.

گوجه فرنگی گیلاسی نیز ارزش غذایی بالایی دارد و دارای مواد مغذی می باشد. آنها علاوه بر داشتن فیبر و ویتامین C، دارای دوز سالم ویتامین ها و مواد معدنی دیگر نیز هستند که برای سلامتی لازم می باشند از جمله ویتامین B-6 که به بدن شما در متابولیسم پروتئین کمک می کند و از رشد شناختی و عملکرد مغز حمایت می کند. ویتامین A نیز در گوجه چری موجود است، که به بدن شما در تولید گلبولهای سفید کمک می کند و باعث می شود قلب، ریه ها و کلیه ها به درستی کار کند.

نرخ جدید گوجه چری گیلاسی

نرخ جدید گوجه چری گیلاسی امروزه بازار گوجه فرنگی چری گیلاسی بسیار پررونق و پرطرفدار است و متقاضیان خرید این محصول رو به افزایش هستند.

خریداران عمده ی این محصول فروشگاه ها، رستوران ها، فست فودها و … می باشند.

قیمت این محصول به عوامل گوناگونی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت است از:

  • تولید کننده
  • نوع فله ای یا بسته بندی
  • نحوه ی خرید
  • و غیره

خریداران می توانند برای مطلع شدن از قیمت نرخ گوجه چری گیلاسی به صورت جدید و روز با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایند.