فروش ویژه گوجه زیتونی زرد

فروش ویژه گوجه زیتونی زرد به صورت گسترده در تمام کشور صورت می گیرد. شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت عمده و مستقیم از طریق همین سایت اقدام نمایید. همین امر نیز موجب کاهش قیمت آن تا حد بسیاری خواهد شد.

فروش ویژه گوجه زیتونی زرد

کیفیت انواع گوجه زیتونی زرد

کیفیت انواع گوجه زیتونی زرد

گوجه فرنگی یکی از بهترین انواع صیفی جات بوده که دارای متقاضیان زیادی می باشد.  به طور کلی باید گفت این صیفی در زمره خانواده بادمجانها بوده که مدت زمانی زیادی از ورود آن به ایران نمی گذرد. لازم است بدانید که انواع گوجه زیتونی در بازار یافت می شود که افراد با توجه به ذائقه خود می توانند از آنها استفاده کنند.

در واقع انواع این محصول با توجه به عادت رشد و زمان کاشت و برداشت، اندازه، شکل، طعم و رنگ آن متفاوت است. این محصول از یک بوته به ارتفاع 50 تا 100 سانتی متر به عمل می آید که دارای ساقه های کرک دار بوده و به سبب عدم وجود ژن تولید کننده کارتنوئید و فلاونوئید در آن معمولا به رنگ زرد در می آید.

گلهای زرد رنگی نیز در انتهای آن رشد کرده که در نهایت موجب تبدیل شدن آن به یک میوه کروی شکل می شود. از این محصول بیشتر برای برای انواع سالاد استفاده می شود. این محصول دارای انواعی بوده که در این جا به صورت مختصر به آنها اشاره خواهد شد.

  • گوجه زرد زیتونی
  • گوجه مینیاتوری
  • گوجه گیلاسی

این نوع گوجه آبدار و مناسب برای تولید رب گوجه فرنگی می باشد و دارای تخم کمتر نسبت به بقیه گوجه ها بوده برای همین در تزئینات انواع غذاها و سالادها استفاده می شود. زمان رسیدن میوه هفتاد و هشت روز و  مناسب  برای مناطق با آب و هوای خنک ، تابستان های خنک و کوتاه ،  می باشد .

این واریته از گوجه فرنگی نسبت به خاک بد و کم آبی نیز مقاومت بیشتری نسبت به گوجه فرنگی معمولی دارد. از هر گل یک میوه گوجه زیتونی ، بوجود می آید که گوشتی بوده کروی شکل و یا بیضوی شکل می باشد که علاوه بر مقادیر فراوانی ویتامین A و C از نظر مواد دیگر مانند : فسفر ، آهن ، سیلیس و سایر مواد مفید غنی می باشد.

بررسی قیمت گوجه زیتونی زرد

بررسی قیمت گوجه زیتونی زرد برای بررسی قیمت گوجه فرنگی باید به عوامل متعددی توجه کرد. از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت گوجه زیتونی می توان به کیفیت و مرغوبیت آن به همراه نوع بسته بندی آن اشاره کرد.

البته همان طور که مطلع هستید همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند تا حد زیادی قیمت آن را کاهش دهد.