فروش گوجه زیتونی گلخانه ای در اصفهان

گوجه فرنگی های بزرگ و درشت در فصل تابستان به سرعت فاسد می شوند، همین موضوع دلیلی شده است تا دانشمندان برروی گوجه فرنگی کار کرده و از لحاظ ژنتیکی آن ها  را دستکاری کنند.  نتیحه این دستکاری تولید گوجه فرنگی هایی شد که بسیار کوچک بودند که گوجه زیتونی نام گرفته اند. گوجه زیتونی قرمز درختی از خانواده گوجه فرنگی است. این گونه از تخم مرغ کشیدگی بیشتری دارد و شیرین تر است. انواع گوجه زیتونی آبدار و مناسب برای تولید رب گوجه فرنگی می باشد. از این نوع گوجه به دلیل داشتن تخم کمتر، در تزیین انواع سالادها و غذاها استفاده می شود. به این گونه گوجه زیتونی گلخانه ای، گوجه فرنگی ایتالیایی و رومی نیز گفته می شود‌ این میوه گوجه فرنگی کروی شکل یا بیضی شکل بوده که علاوه بر مقادیر فراوان ویتامین های A و C ، غنی از مواد دیگر مانند فسفر ، آهن و سیلیس است. 

فروش گوجه زیتونی گلخانه ای در اصفهان

گوجه زیتونی دشمن سرسخت سرطان

گوجه زیتونی دشمن سرسخت سرطان شاید یکی از مهمترین ویژگی های گوجه های زیتونی این باشد که با داشتن آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند.  گوجه زیتونی سرشار از ماده ای به نام لیکوین است که از آنتی اکسیدان ها به شمار می رود و در واقع لیکویین ماده ای ضد سرطان است و خوردن گوجه فرنگی از سرطان لوزالمعده، پروستات و رحم جلوگیری می کند. محققان دریافته اند، زنانی که در خونشان مقدار زیادی ترکیب شیمیایی مفید ضد سرطان وجود دارد کمتر به سرطان رحم مبتلا می شوند. مردانی که در رژیم غذاییشان به طور مرتب گوجه زیتونی مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان پروستات در آن ها به طور قابل توجهی کاهش میابد. در طب سنتی نیز از گوجه فرنگی در جهت تسکین و بهبود برخی بیماری ها نظیر آسم، سرفه، آنفولانزا، حصبه و تب زرد استفاده می‌کرده اند. 

گوجه فرنگی حاوی اسید فولیک است که مقاومت سلول ها دربرابر حمله سرطان ریه را افزایش می دهد. بنابراین طبق توصیه دانشمندان برای مبارزه با سرطان هرچه بیشتر باید از این نوع مواد غذایی استفاده کرد.

عرضه مستقیم گوجه زیتونی گلخانه ای در اصفهان

عرضه مستقیم گوجه زیتونی گلخانه ای در اصفهان عرضه گوجه زیتونی به استان اصفهان از شهرهای دیگر صورت میگرفته است، .اما این استان در ردیف تولید کنندگان این محصول قرار گرفته است. از مهمترین مزایای تولید انواع گوجه فرنگی زیتونی هزینه تولید کم، کشت بدون مصرف کود و سم و پرورش سریع است. با تولید در اصفهان این محصول به طور مستقیم به مشتری در این شهر عرضه میگردد.  برای خرید مستقیم گوجه زیتونی گلخانه ای به صورت خوشه ای در شهر اصفهان به سایت معتبر مراجعه کرده و سفارش دهید.