فروش گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران

فروش گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران در تمام فصول سال در حال انجام است، این بازار که یکی از مراکز اصلی در توزیع انواع گوجه فرنگی به بازار است، هر روز پر رونق تر و پر اعتبار تر می شود.
گوجه فرنگی از سبزیجات با کاشت بالا در تمام دنیا بوده، که به راحتی می توان آن ها را در غذاها مصرف نمود، و یا از فرآورده های آن استفاده کرد. گوجه فرنگی خواص بی نظیری داشته، که سبب شده در سراسر دنیا مورد پذیرش و استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد، به گونه ای که حتی محققان در پی تحقیقات و بررسی های خود متوجه شدند، رژیم های غذایی که سرشار از گوجه فرنگی بوده اند، خطر ابتلا شدن به سرطانی، مانند سرطان لوزالمعده را در میان آقایان تا 31 درصد کاهش داده است، هم چنین جالب است بدانید، که اگر گوجه فرنگی با روغن هایی، مانند روغن زیتون و چربی های مفیدی، مانند آووکادو همراه شود، جذب کارتینوییدهای لازم در گوجه فرنگی که همان آنتی اکسیدان های آن هستند، حدوداً 2 تا 15 مرتبه افزایش می یابد.

فروش گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران
فروش گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهرانهمه روزه به صورت عمده ای و خرده در حال انجام بوده، حتی به علت حساسیت بالای گوجه فرنگی نسبت به فساد و گندیده شدن همه روزه شاهد فروش گوجه فرنگی به صورت انبوه در بازار بزرگ تهران می باشیم.