فروش گوجه فرنگی فضای باز گیلاسی

گوجه فرنگی گیلاسی یکی از انواع گوجه فرنگی میباشد که دارای نام های متفاوتی می باشد که به آن چری تومیتو یا گوجه مینیاتوری هم می‌گویند. این نوع گوجه فرنگی هم در گلدان و هم در فضای باز قابل کشت است که به آن گوجه فرنگی فضای باز میگویند. این نوع گوجه یک نوع میوه کوچک و گرد می باشد. عنوان شده است که این نوع گوجه فرنگی از ترکیب ژنتیکی گوجه فرنگی اهلی و گوجه انگورکی به دست آمده است. گوجه فرنگی گیلاسی در اندازه های متفاوتی وجود دارد که از اندازه یک بند انگشت تا به اندازه توپ گلف دارای تفاوت میباشند. همچنین گوجه ها می توانند به شکل کروی یا مقداری مستطیلی باشند. گوجه فرنگی گیلاسی اغلب به رنگ قرمز می باشد ولی مدل های متفاوت دیگری نظیر سبز ، زرد و سیاه نیز از این نوع گوجه ها موجود است. گوجه هایی که به شکل مستطیلی می باشند بیشتر با گوجه‌فرنگی آلویی دارای خواص مشترک می باشند و با نام گوجه های انگوری معروف هستند.

فروش گوجه فرنگی فضای باز گیلاسی

همه چیز در مورد انواع گوجه فرنگی فضای باز

همه چیز در مورد انواع گوجه فرنگی فضای باز در رابطه با تاریخچه این نوع از گوجه فرنگی های گیلاسی اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که این گوجه ها به قرن ۱۵ میلادی باز می گردند. یعنی زمانی که غلتک ها در مکزیک بودند. همچنین اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که در قرن شانزدهم میلادی در قاره اروپا این نوع از گوجه فرنگی ها جزو اولین گوجه‌ فرنگی هایی بودند که شدند و رنگ آنها زرد بوده است.  همچنین گوجه فرنگی های گیلاسی از سال ۱۹۱۹ میلادی در ایالات متحده آمریکا مورد کشت قرار می گرفتند. امروزه آشپزها از گوجه های گیلاسی برای تهیه بسیاری از غذاها استفاده می کنند و جالب است بدانید که برای اولین بار این محصول در اسرائیل کشت شده است.

صادرکنندگان گوجه فرنگی فضای باز گیلاسی

صادرکنندگان گوجه فرنگی فضای باز گیلاسی جالب است بدانید که گوجه فرنگی گیلاسی به راحتی در گلدان می تواند کشت شود. به همین خاطر شما می توانید به راحتی با تهیه بذر این نوع گوجه فرنگی اقدام به کاشت این نوع از گوجه فرنگی در منزل خود نمایید. بسیار مطبوع و دلنشین است که هنگامی که کباب یا غذای این چنینی در منزل تهیه و طبخ نموده اید، با رفتن به سراغ گلدان خود و چیدن گوجه فرنگی تازه‌ای که خودتان کشت نموده اید، در کنار کباب تان یک طعم دلنشین و عالی را تجربه کنید. علاوه بر این شما می توانید گوجه فرنگی گیلاسی را به راحتی به صورت آنلاین تهیه نمایید. امروزه خرید اینترنتی بسیاری از موارد را تحت پوشش قرار می‌دهد و شما به راحتی می توانید با سرچ کردن در موتور جستجوی گوگل ، نیازهای روزمره خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه نمایید و به سادگی سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

امسال صادرات گوجه فرنگی به دلیل کاهش قیمت گوجه فرنگی مجدد آزاد شد و صادرکنندگان گوجه فرنگی خبر خوبی را در این زمینه دریافت نمودند.