قیمت بذر گوجه زیتونی عمده

قیمت بذر گوجه فرنگی زیتونی عمده در بازار برخی مناطق با نوسانات همراه است. به همین علت در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های کیفی این نوع بذر و چگونگی خرید آن با قیمت ارزان بپردازیم. البته  معرفی شیوه های نوین آنلاین نیز می تواند کمک شایانی به فعالین و خریداران انواع بذر صیفی جات کند.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربیقیمت بذر گوجه زیتونی عمده

آشنایی با بذر گوجه زیتونی عمده

آشنایی با بذر گوجه زیتونی عمده گوجه زیتونی یکی از ارقام پرطرفدار این محصول در بین مصرف کنندگان است. سایز نقلی و کوچک، طعم شیرین و بافت بدون هسته از جمله ویژگی های این نوع گوجه است که آن برای استفاده در انواع سالاد و حتی خورشت مناسب می کند. نام دیگر این محصول، گوجه فرنگی رومی یا ایتالیایی نیز است که کیفیت بالایی از نظر بافت و رنگ میوه دارد. خوشبختانه بذر گوجه فرنگی قرمز زیتونی جگوار به خاک نامناسب و کم آبی نیز مقاومت زیادی دارد و کاشت آن در تمامی مناطق با آب و هوای گرم امکان پذیر است. از آنجایی که میوه آن، هسته یا همان تخم بسیار اندکی دارد، گزینه مناسبی برای تهیه رب گوجه فرنگی نیز است.

امکان کاشت بذر گوجه های زیتونی به دو صورت نشایی و کاشت مستقیم در زمین کشاورزی یا گلخانه وجود دارد. مدت دوره گلدهی و رسیدگی میوه آن حدود 78 روز به طول می انجامد. بهترین زمان برای کاشت این محصول نیز اوایل بهار و هنگام گرم شدن زمین است. همانطور که اشاره شد این نوع بذر به کم آبی مقاوم است و به همین علت می توانید هر هفته یکبار اما به صورت مرتب اقدام به آبیاری زمین کنید.
بهترین زمان برای برداشت گوجه فرنگی زیتونی، حدود 40 تا 50 روز بعد از گل دهی است. البته باید خاطر نشان کرد که گل های آن حدود 20 روز زمان نیاز دارند تا تبدیل به گوجه شوند و حدود 25 روز نیز به طول می انجامد تا گوجه ها درشت شده و شروع به رنگ دهی کنند.

مرکز فروش بذر گوجه زیتونی عمده

مرکز فروش بذر گوجه زیتونی عمده بذر گوجه زیتونی به صورت بسته بندی قوطی در بازار قابل تهیه است. البته اگر قصد کاشت این محصول در خانه و گلدان را نیز دارید، می توانید بسته بندی های کوچک گلخانه ای را تهیه کنید. در بازار بذر گوجه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی عرضه می شود که شناخت نوع و درجه کیفی آنها نقش موثری در میزان برداشت محصول نهایی شما خواهد داشت. همچنین باید اشاره کرد که قیمت فروش بذر گوجه می تواند بر اساس معیارهای زیر با کاهش یا افزایش همراه باشد:

  • درجه کیفی و نوع بذر گوجه
  • حجم بسته بندی و کشور تولیدی
  • قیمت روز انواع بذر صیفی جات
  • واریته بذر و شرایط کشت آن
  • هزینه های تولید بذر مورد نظر

برای خرید بهترین نوع بذر گوجه فرنگی به صورت عمده می توانید سفارشات خود را از طریق این مرکز و نمایندگان فروش عمده به تبت برسانید. اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب فاکتورهای مهمی برای خریداران هستند که در این سایت تامین می شوند.