قیمت به روز گوجه فرنگی خوشه ای تبریز

علاوه بر طعم ترش و رنگ قرمز گوجه فرنگی خوشه ای، به عنوان میوه و مواد افزودنی در مواد غذایی و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. مواد مغذی آن برای بدن بسیار مفید است. گوجه فرنگی انواع زیادی دارد و گوجه فرنگی خوشه ای یکی از آن ها است. آن ها همچنین از نظر اندازه متفاوت اند، از بیست سانتی متر تا به اندازه یک توپ تنیس. رنگ آن نیز متفاوت است، از قرمز تا سیاه. کوچکترین آن ها گوجه فرنگی خوشه ای گیلاسی نامیده می شود. اندازه و رنگ و شکل آن ها هر چه باش ، گوجه فرنگی خوشه ای حاوی مواد مغذی زیادی است برای مثال: ویتامین A ، ویتامین B ، ویتامین C ، ویتامین K ، اسید فولیک ، پتاسیم ، تیامین ، نیاسین ، فسفر و مس.

قیمت به روز گوجه فرنگی خوشه ای تبریز

نحوه کشت گوجه فرنگی خوشه ای در ایران

نحوه کشت گوجه فرنگی خوشه ای در ایران گوجه فرنگی خوشه ای برای مناطقی با آب و هوای خنک، تابستان های گرم و کوتاه بسیار مناسب است و نسبت به بیماری نسبت به گوجه فرنگی معمولی مقاوم تر است. این تنوع گوجه فرنگی مناسب تر از گوجه فرنگی است. در مقابل خاک بد و کم آبی نیز نسبت به گوجه فرنگی معمولی مقاوم تر است. این گیاه با ساقه ها و شاخه های چوبی و مودار است.  گل های گوجه فرنگی خوشه ای طرد رنگ می باشند و در انتهای شاخه قرار دارند. کشت گوجه فرنگی خوشه ای برای تولید نهال (نشا) در اواخر ماه فروردین انجام می شود.

بهترین دما برای جوانه زدن گوجه فرنگی خوشه ای 30 درجه سانتیگراد است و بعد از جوانه زنی دمای هوا را در طول روز به 24 درجه سانتیگراد و در شب 18 درجه سانتیگراد کاهش می دهیم. دمای مطلوب برای رشد گیاهان گوجه فرنگی بین 35 تا 20 درجه سانتی گراد است. گوجه فرنگی گیلاس قرمز در خاکهای آفتابی سبک و مقاوم است و در برابر pH بین 5.5 تا حدود 6.8 مقاوم است.

بذر گوجه فرنگی را هم در نهال ها و هم به طور مستقیم در خاک می توان کاشت. با این حال ، واکنشی مثبت به کاشت نشان می دهد. بطور مستقیم پس از کاشت، دانه ها از اوایل اردیبهشت ، ​​هنگام ایجاد تاج ، در سرزمین اصلی کاشته می شوند. فاصله بین دو جو و شمع باید 60 سانتی متر و فاصله بین دو گیاه 60 سانتی متر باشد.

برای کاشت بذر گوجه فرنگی در دسته های بزرگ به شکل نهال، بذرها را از چند هفته پیش در یک ظرف یا نهال در یک گیاهچه با گنج کاشته می کنید. این دوره 6 تا 8 هفته است. برای جلوگیری از شیوع بیماری های قارچی، قبل از کاشت، بذرها و خاک را با قارچ کش ضد عفونی کنید. بهترین زمان کاشت در صبح یا عصر هنگام هوای خنک است. بعد از جوانه زدن گوجه های خوشه ای، وقتی نهال ها به 6 تا 10 سانتی متر رسیدند و خطر سرمازدگی از بین رفته است، گیاهان جوان به سرزمین اصلی برای کاشت منتقل می شوند.

آبیاری باید مرتبا انجام شود زیرا آبیاری نامنظم باعث ایجاد انواع بیماری ها می شود. علاوه بر این ، اگر خاک کاملاً خشک و در همان زمان آبیاری شود، میوه شکسته می شود. در طول فصل رشد باید خاک مزارع تمیز شود و علفهای هرز از بین بروند. از تماس گوجه فرنگی با زمین باید جلوگیری کرد. برای این منظور شاخه های گیاهان گوجه فرنگی توسط داربست های ساخته شده از چوب، پلاستیک یا فلز هدایت می شوند.

در شرایط استاندارد حدود 20 روز طول می کشد تا یک گل گوجه فرنگی به میوه تبدیل شود. بعد از دوره رشد رویشی گیاه و به طور کلی بسته به شرایط محیطی هر منطقه و نوع رقم را می توان در فاصله 50 تا 45 روز پس از گلدهی میوه گوجه برداشت کرد.

فروش نامحدود گوجه فرنگی خوشه ای

فروش نامحدود گوجه فرنگی خوشه ای مجموعه ما طرح فروش نامحدود گوجه را شروع نموده است که شما خریداران می توانید این محصولات فوق العاده را به راحتی تهیه نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید.