قیمت به روز گوجه گلخانه ای صادراتی

گوجه ها خوراکی های خوشمزه و مفیدی برای انسان می باشند. این محصولات دارای نژاد های مختلف و روش کاشت های متفاوت هستند. برای مثال گوجه های خوشه ای، گوجه ها فضای باز، گوجه  ای گلخانه ای و … انواع مختلف گوجه می باشند. گوجه گلخانه ای صادراتی یکی از با کیفیت ترین گوجه های بازار می باشد که قیمت به مراتب بالاتری نیز نسبت به سایر موارد مشابه دارد.

قیمت به روز گوجه گلخانه ای صادراتی

دلیل مرغوبیت گوجه گلخانه ای صادراتی چیست؟

دلیل مرغوبیت گوجه گلخانه ای صادراتی چیست؟ می توان دلیل مرغوبیت گوجه گلخانه ای را نحوه کاشت و شرایط محیطی آن دانست. برای به دست آوردن گوجه درجه یک باید یک سری نکات را رعایت نمود.

درجه حرارت شبانه بالاتر از 70 درجه یا زیر 55 درجه نباشد.
درجه حرارت روزانه بالای 90 درجه همراه با رطوبت کم و یا آبیاری کم باعث نابودی گوجه خواهد شد. وزش بادهای خشک باعث ایجاد مشکل می شود.
خاک خشک باعث خشک شدن و ریزش شکوفه ها می شود.
کود نیتروژن بیش از حد باعث رشد برگ، گل و میوه می شود.
خاک های سرد در زمان کاشت می توانند از رشد و نمو و تاخیر انداختن یا از بین بردن گل جلوگیری کنند.
نور کافی. گوجه فرنگی حداقل به 6 ساعت نور مستقیم خورشید در روز نیاز دارد.
بیماری های ویروسی مانند، ویروس های قارچی و غیره می توانند روی گل و مجموعه میوه تأثیر بگذارند.
عدم گردش هوا می تواند مانع از حرکت گرده به سمت شاخه های گل شود.
خاک فشرده و خاک بیش از حد مرطوب سیستم ریشه را که باعث رسیدن میوه می شود، ضعیف می کند.
سطح پتاسیم پایین (پتاس) مانع رشد و بلوغ نامناسب میوه می شود. با این حال، پتاسیم بیش از حد می تواند جذب کلسیم و منیزیم را کاهش دهد. برای تنظیم باروری خاک، توصیه های آزمایش خاک را دنبال کنید.
به نظر می رسد یک گوجه فرنگی رسیده به بسته به نوع، انواع مختلفی از رنگ ها را شامل می شود: قرمز، نارنجی، صورتی، زرد، راه راه سبز، و یا حتی سفید. قبل از کامل شدن بلوغ وقبل از رسیدن به محصول، از رنگ مورد انتظار گوجه فرنگی خود آگاه باشید.

بلوغ ناهموار یا لکه دار
قسمت هایی از میوه به رنگ زرد یا نارنجی باقی می مانند و از رسیدن به بلوغ جا می مانند. این وضعیت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.
1. دمای زیر 60 درجه
2. خاک فشرده و خاک بیش از حد مرطوب سیستم ریشه را که باعث رسیدن میوه می شود ، مهار می کند.
3. اختلال شانه زرد گوجه فرنگی
4.هجوم باکتری ها و قارچ های سنگین

مرکز فروش گوجه گلخانه ای صادراتی

مرکز فروش گوجه گلخانه ای صادراتی ما اقدام به راه اندازی مرکز فروش گوجه برای سهولت در عمل خرید مشتریان نموده ایم. شما می توانید با یک تماس خرید خود را انجام دهید و در سریع ترین زمان آن را تحویل بگیرید.