قیمت خرید بذر گوجه فرنگی خوشه ای

گوجه فرنگی یکی از گیاهان اصلی در سفره غذایی ما می باشد که بسیار برای بدن مفید می باشد شما می توانید بذر گوجه فرنگی خوشه ای را خریداری نمایید و به راحتی گوجه تولید کنید. جهت اطلاع از قیمت خرید بذر گوجه فرنگی با ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید بذر گوجه فرنگی خوشه ای

همه چیز درباره بذر گوجه فرنگی خوشه ای

همه چیز درباره بذر گوجه فرنگی خوشه ای گوجه فرنگی یکی از گیاهانی است که در فصل تابستان رشد و ریشه زنی می کند پس بهتر است در دمای معمولی 25 تا 30 درجه سانتی گراد نگه داری شود.
یکی از ویژگی های بارز بذر گوجه فرنگی خوشه ای، محصول زیاد آن می باشد که  این نوع بذر بهترین و پر طرفدار ترین نوع می باشد.
بذر خوشه ای به طور منظم و یکدست گوجه در می آورد که مناسب گلخانه و محیط های باز می باشد. این بذر ها ماندگاری بالایی دارد و به راحتی در خاک ریشه می کند.
 گوجه فرنگی خوشه ای طعم و عطر بسیار خوبی دارد و مناسب برای تازه مصرف کردن، رب و سس می باشد. به دلیل تعداد بالای گوجه در هر شاخه تبدیل به محصولی جهانی و صادراتی شده است.
کاشت بذر گوجه به دو روش نشایی و کاشت مستقیم انجام می شود. در روش مستقیم به راحتی بذر را در خاک می کاریم که فاصله هر خوشه از هم باید نیم متر باشد. اما روش نشایی کمی سخت می باشد .
به این صورت که خوشه گوجه فرنگی را به مدت چند هفته در سینی در محلی بدون نور آفتاب می کارند تا از ایجاد قارچ و آفت در محصول جلوگیری کنند. سپس بعد از گذشت 2 ماه که خوشه های گوجه به اندازه 10 تا 20 سانت رشد کردند و خطر سرما زدگی را رد کردند در خاک بیرون کاشته می شوند.
آبیاری بذر گوجه فرنگی  باید به طور منظم و روزانه انجام شود تا گوجه به اندازه کافی رشد کند. بذر های گوجه فرنگی نباید در کنار علف های هرز قرار بگیرند زیرا در رشد آن ها اختلال ایجاد می کند.
پس از اینکه گوجه فرنگی کاملا رسید با توجه به سلیقه خود می توانید آن را بچینید و به فروش برسانید.

صادرات بذر گوجه فرنگی خوشه ای

صادرات بذر گوجه فرنگی خوشه ای صادرات بذر گوجه فرنگی خوشه ای به دلیل ماندگاری بالای آن بسیار رواج دارد. به همین دلیل این محصول تبدیل به یک محصول پرطرفدار شده است. ما یکی از فروشندگان بذر گوجه فرنگی خوشه ای صادراتی هستیم که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.
جهت خرید و فروش بذر گوجه به صورت مستقیم و عمده می توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید یا از طریق سایت برای خرید و اطلاع از قیمت اقدام نمایید.