قیمت روز گوجه گیلاسی مجلسی

گوجه فرنگی گیلاسی نوع خاصی از انواع گوجه است که دارای سایز بسیار کوچک می باشد و به دلیل طعم عالی و شکل دلپسندی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد و این محصول را برای تهیه سالاد و برای تزئین غذاهای مختلف و غیره مورد استفاده قرار می دهند. قیمت روز گوجه گیلاسی مجلسی را می توانید هم اکنون به راحتی استعلام نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

قیمت روز گوجه گیلاسی مجلسی

اطلاعاتی درباره گوجه گیلاسی مجلسی

اطلاعاتی درباره گوجه گیلاسی مجلسی

گوجه گیلاسی مجلسی دارای شکل بسیار زیبا و طعم فوق العاده عالی می باشد و همچنین این محصول نسبت به گوجه معمولی مقاوم تر است و در مدت طولانی تری می توان آن را نگهداری کرد.

این محصول به صورت منظم بر روی بوته رشد می کند و در یک بوته حداقل 30 عدد گوجه گیلاسی رشد می کند.

این محصول از ترکیب ژنتیکی گوجه فرنگی و گوجه انگوری به دست آمده که به اندازه یک توپ گلف یا کوچکتر می باشد.

همچنین این محصول زودرس است و در طی مدت چند هفته پس از کاشت قابل برداشت می باشد.

این نوع گوجه همرس می باشد و به صورت هم زمان گوجه های کاشته شده رسیده می شوند.

عدم ترک خوردگی و دارا بودن بوته های قوی از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

گوجه گیلاسی سرشار از ویتامین های مختلف به خصوص ویتامین ث می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

این محصول زودرس است و باردهی بسیار عالی دارد و می توان آن را با بهترین کیفیت در گلخانه ها پرورش داد که با توجه به استقبال مصرف کنندگان از این محصول سود بسیار عالی برای تولید کنندگان دارد.

تولید گوجه گیلاسی مجلسی صادراتی

تولید گوجه گیلاسی مجلسی صادراتی

تولید گوجه فرنگی زیتونی گیلاسی مجلسی صادراتی با بهترین کیفیت در گلخانه های کشور انجام می گیرد که به کشور های مختلفی صادر می شود و این کشور ها به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از واردات محصولات ایرانی استقبال می کنند.

خریداران عمده می توانند گوجه مجلسی صادراتی را با قیمت مناسب به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران سفارش دهند تا در کوتاهترین زمان به صورت تازه برای آنها ارسال گردد.

این محصولات با تضمین قیمت عرضه می شوند و خریداران عمده آنها را ارزان تر از جاهای دیگر سفارش و خریداری می کنند.

برای بهره مندی از خرید ارزان و با کیفیت این محصول تنها کافیست این محصول را ثبت سفارش نمایید تا با کمترین هزینه حمل و نقل برای شما ارسال گردد.

شما می توانید با مدیریت فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص کیفیت و قیمت روز این محصولات به دست آورید و همچنین از چگونگی ارسال و زمان دریافت محصولات سفارشی آگاهی یابید.