قیمت صادرات گوجه فرنگی مرغوب

گوجه فرنگی در زمره سبزیجات پر مصرف قرار دارد که در اکثر سالادها و غذاها از آن به صورت خام و پخته استفاده می شود بنابراین انتخاب و خرید گوجه فرنگی مرغوب بسیار با اهمیت است و قصد ما در این مطلب بیان ویژگی های گوجه فرنگی با کیفیت، نحوه ی خرید و قیمت آن می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

قیمت صادرات گوجه فرنگی مرغوب

راز کیفیت گوجه فرنگی چیست؟

راز کیفیت گوجه فرنگی چیست؟ اگر می خواهید بدانید راز کیفیت گوجه فرنگی زیتونی مرغوب در چیست و به چه عواملی بستگی دارد با همراه باشید تا این عوامل را برای شما ذکر کنیم.
شاید بتوان مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت گوجه فرنگی را به 4 دسته زیر تقسیم کرد:

  1. نوع بذر گوجه فرنگی
  2. مدیریت تغذیه و نقش عناصر پرمصرف
  3. نحوه ی آبیاری
  4. نوع کود

در تولید محصولات کشاورزی بذر یک محصول اهمیت بالایی دارد و مسلما اگر بذر گوجه فرنگی از کیفیت خوبی برخوردار باشد محصول نهایی نیز مرغوب خواهد بود.
نحوه ی تغذیه بوته گوجه فرنگی باید به گونه ای باشد که گیاه تمام عناصر و مواد معدنی مورد نیاز خود را دریافت کند تا در نهایت گوجه سالم با ظاهری زیبا تولید شود.
از جمله مهمترین عناصر مورد نیاز گوجه فرنگی، پتاسیم، فسفر، منیزیم، ازت و گوگرد می باشد که این مواد از طریق کودهای مخصوص به گیاه خواهد رسید.
گوجه فرنگی نیاز زیادی به آب دارد که این امر به دلیل رشد سریع تر گوجه، تولید محصول زیاد و تبخیر آب در نتیجه تهویه محیط برای پایین آوردن رطوبت می باشد اما مقدار، زمان و دفعات آبیاری باید به طور دقیق و منظم انجام شود.

پخش مستقیم گوجه فرنگی مرغوب

پخش مستقیم گوجه فرنگی مرغوب همان طور که همه ی شما می دانید گوجه فرنگی مرغوب و باکیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. پوست گوجه فرنگی باید بدون لک، تیرگی و چروک باشد.
  2. رنگ آن در تمام نقاط قرمز و ساقه های آن سبز است.
  3. گوجه ایی که بوی شیرینی در اطراف ساقه و برگ داشته باشد بسیار مطلوب و با کیفیت می باشد.

مجموعه ما به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه پخش مستقیم گوجه فرنگی قرمز با کیفیت در تلاش است گوجه سالم و ارگانیک را بر سر سفره ی شما خانواده های ایرانی بیاورد.
پخش مستقیم گوجه به سراسر کشور به صورت جزئی و عمده صورت خواهد گرفت و مشتریان گرامی در صورت خرید عمده علاوه بر پرداخت وجه کمتر از تخفیفات ویژه نیز برخوردار خواهند شد.
قیمت گوجه فرنگی بر اساس درجه بندی کیفیت گوجه متفاوت می باشد و نوسانات بازار نیز بر افزایش و کاهش قیمت این محصول اثر گذار است اما ما در تلاش هستیم تا گوجه مرغوب را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهیم برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت گوجه فرنگی عمده و صادراتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.