قیمت عمده گوجه فرنگی زیتونی

گوجه فرنگی را می توان از محبوب ترین و پر استفاده ترین صیفی جات در میان ایرانی ها دانست که هم به صورت خام می توان آن را مصرف نمود و هم از آن در تهیه سالاد و انواع غذا های آماده و پختنی استفاده کرد. ما به عرضه و فروش گوجه فرنگی زیتونی که یکی از انواع گوجه محسوب می گردد به صورت عمده می پردازیم. برای اطلاع از قیمت عمده این محصول با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

قیمت عمده گوجه فرنگی زیتونی

اطلاعاتی درباره گوجه فرنگی زیتونی

اطلاعاتی درباره گوجه فرنگی زیتونی گوجه فرنگی باغی زیتونی که ممکن است آن را با نام هایی نظیر گوجه زیتونی قرمز درختی و گوجه رومی در بازار گوجه فرنگی بشناسند، نوعی از گوجه های زینتی محسوب می گردد و گفته می شود در ذیل یک گونه گوجه موسوم به پلام (plum) دسته بندی می شود.

این گوجه دارای خصوصیاتی است که سبب می شود بتوان آن را از سایر گونه های گوجه فرنگی متمایز نمود. از جمله آن که گفته می شود گوجه زیتونی نسبت به آفت نماتد، ویروس موسوم به موزاییک، بیماری ورتیسلیوم که باعث پژمردگی و ازبین رفتن گیاه می شود و همچنین فوزاریوم که به پژمردگی خاص انواع گوجه اطلاق می گردد، مقاوم می باشد.

از دیگر ویژگی های جالب این نوع گوجه بدون تخم بودن آن است. این خصیصه سبب می شود که گوجه های زیتونی را بتوان در قیاس با دیگر گونه های گوجه به مدت بیشتری در انبار نگهداری نمود بدون آن که گوجه دچار گندیدگی گردد. همچنین نبود تخم در گوجه زیتونی به آن این امکان را می دهد که در مقایسه با سایر گوجه ها برای تزیین غذا و سالاد متناسب تر به نظر برسد.

بر اساس داده های موجود می توان گفت که مناطقی که دارای تابستان های کوتاه و خنک می باشند برای کاشت گوجه فرنگی زیتونی مناسب تر به نظر می رسند. همچنین گفته می شود که این گوجه برای رسیدن به دو ماه و هجده روز زمان نیاز دارد.

یکی از ویژگی هایی که ممکن است سبب شود گوجه زیتونی توجه صاحبان کارخانه های تولید رب گوجه را به خود جلب نماید این است که گفته می شود این گوجه ها  آبدار بوده و برای تولید رب گوجه مناسب می باشند.

فروش عمده گوجه فرنگی زیتونی

فروش عمده گوجه فرنگی زیتونی طعم خوب انواع گوجه به همراه کاربرد فراوان آن در تهیه انواع خوراکی ها سبب شده است که این محصول از پرمصرف ترین گونه های گیاهی در ایران محسوب گردد به گونه ای که مصرف سرانه این محصول را در ایران تا پنجاه کیلو گرم نیز ذکر کرده اند. این مسئله سبب شده است که فروشندگان زیادی به عرضه انواع گوجه بپردازند.

شرکت ما نیز  به عرضه و فروش عمده گوجه فرنگی زیتونی و دیگر گونه های گوجه به صورت آنلاین می پردازد. اگر خواهان تهیه گوجه فرنگی زیتونی به صورت عنده هستید با ما تماس بگیرید.