قیمت عمده گوجه گیلاسی سیاه ایندیگو رز

ایندیگو رز نوعی از گوجه فرنگی است که رنگ آن سیاه می باشد. این گوجه گیلاسی سیاه رنگ به سبب داشتن رنگی منحصر به فرد نسبت به سایر نمونه های دیگر مورد توجه زیادی از طرف مردم واقع شده است. قیمت این محصول در بازار داخلی ایران مختلف می باشد. زیرا برخی از فروشگاه ها این محصولات را به قیمت عمده و مقرون به صرفه به مشتری های خود ارائه می نمایند. بنابراین می توان گفت که نرخ عمده این نمونه ها ارزانتر است.

قیمت عمده گوجه گیلاسی سیاه ایندیگو رز

9 خواص گوجه گیلاسی برای سلامت پوست

9 خواص گوجه گیلاسی برای سلامت پوست گوجه های گیلاسی به دلیل داشتن ویتامین های فراوان دارای خواص بیشماری می باشند. برای آشنایی بیشتر با خواص گوجه گیلاسی در ذیل به تعدادی از مهمترین خاصیت آنها برای سلامتی پوست اشاره می کنیم:

  1. این محصول منبع غنی از آنتی اکسیدان است. به همین خاطر استفاده آن باعث می شود تا پوست صورت شاداب شود و از پوست انسان را از بسیاری بیماریهای پوستی محافظت می نماید.
  2. این کالا ضدپیری می باشد.
  3. برطرف کننده چین و چروک و لکه های عمیق بر روی پوست است.
  4. ویتامین های موجود در این نمونه باعث خواهد شد تا کلاژن سازی پوست بیشتر گردد.
  5. منافذ باز صورت را می بندد.
  6. چربی بدن انسان را کنترل کرده و سلول های مرده را از بین می برد.
  7. ضد باکتری است و می توان از آب آن به عنوان یک پاک کننده آرایشی طبیعی استفاده کرد.
  8. پوستهای شل شده در افراد با سنین بالا را سفت خواهد کرد.
  9. درمان کننده ترک های پوستی بر اثر عوامل مختلفی می باشد و آفتاب سوختگی را در کمترین زمان ممکن درمان می نماید.

عرضه مستقیم گوجه گیلاسی سیاه ایندیگو رز

عرضه مستقیم گوجه گیلاسی سیاه ایندیگو رز عرضه مستقیم گوجه گیلاسی سیاه ایندیگو رز چندین سال می شود که در ایران افزایش پیدا کرده است. زیرا اکثر تولیدکنندگان این ملزومات در تلاش هستند تا تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه با نرخی مناسب به سطح کشور توزیع نمایند. با توجه به اینکه عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات باعث خواهد شد تا دست سودجویان و دلالان از این امر کوتاه گردد مورد توجه همگان می باشد.

امروزه اکثر خریداران در ایران و کشورهای مختلف دنیا به قیمت نهایی محصول ها اهمیت زیادی می دهند. یکی از عواملی که باعث می شود تا نرخ نهایی این محصول ها بسیار ایده آل و مقرون به صرفه باشد عرضه مستقیم می باشد. این موضوع باعث شده است تا دولتها نیز به این روش توزیع تاکید داشته باشند. در سال جاری میزان توزیع و پخش این خوراکی به بازار کشور به قدری زیاد شده است که می توان این اقلام را به زیر قیمت بازار تهیه کرد.