قیمت فروش گوجه گیلاسی صادراتی

گوجه گیلاسی صادراتی، به گوجه ی مینیاتوری نیز شهرت دارد.

این نوع گوجه از ترکیب ژنتیکی گوجه ی گیلاسی و گوجه ی انگور کی به دست می آید.شکل این گوجه به شکل کروی یا کمی مستطیل شکل است.

گوجه گیلاسی، طعمی ترش دارد و در انواع غذاها و یا نوشیدنی ها به کار می رود.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

قیمت فروش گوجه گیلاسی صادراتی

آیا گوجه گیلاسی شیر مادر را افزایش می‌دهد؟

آیا گوجه گیلاسی شیر مادر را افزایش می‌دهد؟ تغذیه ی مادر در دوران شیر دهی، اهمیت بالایی دارد. زیرا در بارداری، جنین از ذخایر بدن مادر استفاده می کند و اگر مادر به خوبی به تغذیه ی خود اهمیت ندهد، بدنش دچار تحلیل می شود.

گوجه گیلاسی خواص زیادی دارد، از جمله ی خواص این گوجه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

گوجه گیلاسی سبب ازدیاد شیر مادر و بهبود بافت آن می شود.

به کاهش وزن کمک زیادی می کند زیرا حاوی مقادیر زیادی آب و فیبر است که با خوردن آن معده ی فرد پر شده و تمایل فرد به خوردن کاهش پیدا می کند و به عمل کاهش وزن کمک می نماید.

مانند یک داروی ضد سرطان عمل می کند.

به دلیل داشتن ویتامین آ، در بینایی چشم تاثیر می گذارد.

خوردن گوجه گیلاسی، سبب التیام درد مفاصل می شود.

این محصول پر خاصیت از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

به دلیل دارا بودن پتاسیم از فشار خون بالا جلوگیری می کند.

گوجه گیلاسی، در سلامت پوست هم تاثیر زیادی دارد.

این گوجه حاوی ویتامین های بسیاری نظیر پتاسیم و فولیک اسید و پتاسیم می باشد.برخی گوجه گیلاسی را به نام خرمالوی کره ای می شناسند.

پخش کنندگان انواع گوجه گیلاسی صادراتی

پخش کنندگان انواع گوجه گیلاسی صادراتی یکی از انواع گوجه گیلاسی، گوجه گیلاسی نارنجی یا گوجه چری گیلاسی می باشد، نوع دیگر آن گوجه فرنگی گیلاسی زرد است که طعم شیرینی دارد.

گوجه گیلاسی هر چند که از نظر ظاهری شبیه گوجه فرنگی است، ولی کاربرد آن کاملا متفاوت است، گوجه گیلاسی به منظور تهیه ی سس و رب به کار برده نمی شود و بیشتر در انواع سالادها به عنوان تزیین به کار برده می شود.

فروش گوجه به صورت عمده، بعد از تولید و بسته بندی در بازارهای صادراتی صورت می گیرد. طوری که بسیاری از خریداران این محصول، منتظر ورود این محصول به بازار هستند.

سایت های زیادی جزو پخش کنندگان انواع گوجه هستند.این سایت ها کار خرید و فروش انواع گوجه را به صورت عمده انجام می دهند.خرید از این سایت ها به نفع مشتری است، زیرا با خرید مستقیم از تولید کننده، دست واسطه ها حذف شده و خریدی مقرون به صرفه خواهند داشت. علاوه بر این صرفه جویی زیادی در وقت مشتری با حذف رفت و آمد برای خرید این محصول صورت می گیرد.