قیمت مناسب بذر گوجه فرنگی الیسا اصفهان

گوجه فرنگی الیسا نوعی از انواع نژاد گوجه فرنگی میباشد که دارای یک بوته قوی، باردهی بالا و میانگین وزن این نژاد گوجه فرنگی حدود 150 گرم می باشد. بدون شک یکی از بهترین گوجه های بازار همین نوع گوجه فرنگی می باشد.ما کاشت و پرورش این محصول را به کشاورزان پیشنهاد می کنیم. شما می توانید جهت تهیه بذر گوجه فرنگی الیسا با ما تماس بگیرید.

قیمت مناسب بذر گوجه فرنگی الیسا اصفهان

از خصوصیات بذر گوجه فرنگی بیشتر بدانید

از خصوصیات بذر گوجه فرنگی بیشتر بدانید انواع بذر گوجه فرنگی با نژاد های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص مربوط به خود را دارند. ولی برخی خصوصیات در بین همه آن ها یکسان است به برخی از این خصوصیت ها نگاهی می اندازیم.

اندازه بذر چیزی در حدود 3 تا 5 میلی متر می باشد. بذر به شکل ظاهری ابریشم (کرکی)، صاف، کرمی رنگ ویا قهوه ای (رنگ واقعی دانه گوجه فرنگی قهوه ای است و انواع رنگ های بر روی بذر، نیتروژن قرمز یا سبز و یا قارچ کش است). خاصیت باروری دانه در حدود 4 الی 5 سال می باشد. اگر قصد خرید بذر دارید پیشنهاد می کنیم از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید بذر نمایید. هزاران کارخانه یا شرکت های مختلف در سراسر جهان بذر گوجه فرنگی تولید می کنند.  معمولاً تولیدکنندگان انواع بذر با کاتالوگ های رنگی شناسه بذر را در جداول کامل می نویسند. آن ها می توانند بجای بذر گلخانه ای بذرهای مزرعه را به ما بدهند (زیرا فرم های بذر هیچ تفاوتی ندارد) و آن ها را در گلخانه ها می توان کاشت.
از آن جا که بیشتر وارد کنندگان بذر های ایرانی یا عربی (خاورمیانه) هستند، نام بیشتر بذرهای تولید شده در شرکت های خارجی ایرانی یا عربی است. ولی ما با تولید یک محصول کاملا داخلی و با کیفیت، تحت عنوان بذر گوجه فرنگی توانسته ایم نه تنها از خارج شدن مقدار زیادی ارز جلوگیری کنیم بلکه برای تعداد زیادی از جوانان برومند ایران زمین به صورت مستقیم شغل ایجاد نموده ایم! شما می توانید با تماس با شماره تماس های ما انواع مشاوره های رایگان پیرامون انواع گوجه فرنگی، بذر آن ها، نحوه کاشت، نحوه نگه داری و … را دریافت نمایید.

بازار فروش بذر گوجه فرنگی الیسا اصفهان

بازار فروش بذر گوجه فرنگی الیسا اصفهان همان گونه که گفتیم جهت خرید بذر گوجه فرنگی فقط از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. مجموعه ما معتبر ترین مجموعه فروش بذر گوجه فرنگی است. نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز حرف اول را می زنیم! اگر به صحت حرف های ما اطمینان ندارید کافی است یک بار امتحان کنید. سپس شما نیز به سیل عظیم مشتریان و طرفداران مجموعه ما خواهید پیوست! ما مطمئن هستیم!