مراکز توزیع گوجه زیتونی زرد

گوجه فرنگی دارای نمونه های مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. یکی از گوجه های گلخانه ای بسیار خوش طعم و پر فایده گوجه زیتونی است که در رنگ های متنوع سبز و زرد و … کشت و پرورش  می یابد. این گوجه به دلیل شباهت ظاهری که به میوه زیتون دارد به این نام معروف شده است. یکی از معتبرترین  و مطمئن ترین مراکز توزیع گوجه زیتونی زرد با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید گوجه فرنگی ربی

مراکز توزیع گوجه زیتونی زرد

موارد مصرف گوجه زیتونی زرد

موارد مصرف گوجه زیتونی زرد موارد مصرف گوجه فرنگی قرمز زیتونی زرد چیست؟ از این گوجه پر خاصیت با ظاهری زیبا و جذاب کروی شکل در تزئین انواع پیش غذاهای مختلف و سالادهای متنوع استفاده می کنند. این گوجه به صورت خام و یا پخته شده و کبابی قابل استفاده است.
این گوجه سرشار از ویتامین سی، آنتی اکسیدان و املاح معدنی بوده و بدن را در برابر انواع بیماری های ویروسی و عفونی تقویت می کند. خریداران عمده این گوجه شیک و جذاب عمدتا رستوران دارها و فست فودی ها می باشند که از این محصول برای تزئین و مزه دار کردن غذاهای مدرن و سالادهای خوشمزه استفاده می کنند.

تولید کنندگان گوجه زیتونی زرد

تولید کنندگان گوجه زیتونی زرد تولید کنندگان گوجه زیتونی زرد برای پرورش این محصول ارزشمند محیط بسیار مناسبی را در گلخانه برای رشد بهتر گوجه فراهم می کنند. برای تولید گوجه زیتونی باید به سیستم آبیاری اید ه آل، نوع خاک، میزان رطوبت و دمای مورد نیاز برای پرورش این گیاه توجه نمود.
کوددهی این گوجه باید در زمان مقرر انجام شود و یکی از موارد مورد نیاز برای این گیاه هرس کردن آن می باشد. این گوجه در مقابل بیماری ها و آفات مختلف از مقاومت بالایی برخوردار بوده همچنین در برابر شرایط مختلف جوی دوام بسیار خوبی دارد.
گوجه زیتونی بافتی سفت دارد و در برابر ترک خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. این محصول به صورت خوشه ای می باشد و در برابر سرما نیز مقاوم است.در کشور ما کاشت این گوجه به صورت بذر و یا نشاء صورت می پذیرد که معمولا در فصل های پاییز و بهار اقدام به کشت این محصول در گلخانه می کنند. پس از جوانه زدن به نور کاملی نیاز دارد تا به خوبی رشد کند و در روزهای گرم سال نیاز آن به آبیاری بیشتر است.
این روزها بازار گوجه زیتونی به دلیل کیفیت مرغوب و ارزش غذایی بالا بسیار پر رونق می باشد و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.