مرکز توزیع بذر گوجه چری عمده

انتخاب بذر گوجه در کاشت و میوه دهی خوب تاثیر بسیار زیادی دارد. مرکز توزیع بذر گوجه چری عمده، این محصول را با کیفیتی مناسب و عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. جهت خرید و اطلاع از قیمت به روز این محصول می توانید با ما در تماس باشید.

مرکز توزیع بذر گوجه چری عمده

اطلاعاتی درباره بذر گوجه چری عمده

اطلاعاتی درباره بذر گوجه چری عمده در هنگام خرید بذر گوجه حتما باید به نکاتی توجه کنیم تا محصولی عالی و بی نظیر داشته باشیم. بذر گوجه چری میوه های گرد و کروی شکل دارد که تقریبا سایز آن متوسط می باشد.
این گوجه ها سفت می باشد و رنگ آن قرمز است و طعم آن بسیار عالی و خوشمزه می باشد.این بذر میوه دهی بسیار زیادی دارد، از این رو برای باغداران بسیار با صرفه می باشد و بسیار آبدار می باشد همچنین گوجه مناسبی برای تهیه انواع رب و سس می باشد.
روش کاشت بذر گوجه چری بسیار آسان می باشد و معمولا در بهار و پاییز کشت می شود. هنگام کاشت بذر گوجه چری، پس از آماده سازی خاک و کود دهی، بذر ها در گلدان یا سینی های مخصوص نشا در عمق 2 سانت می کاریم و هر یک روز در میان آن را آبیاری می کنیم.
 پس از گذشت 2 هفته که بذر ها جوانه زدند، آماده انتقال به زمین کشاورزی می باشند، بعد با فاصله نیم سانت بذر ها را در خاک می کاریم.اگر بذر را بدون نشا در خاک بکاریم، دیرتر جوانه می زند و احتمال خسارت زیادی وجود دارد.
 پس از اینکه گوجه ها به خوبی رسیدند، برای مصرف آماده هستند.این گوجه به نور نیاز دارد و در دمای سرد رشد نمی کند پس به مکانی در دمای معمولا 25 تا 30 درجه نیاز دارید.
 بذر گوجه چری کاشت آسانی دارد و شما می توانید حتی این محصول را در باغچه، یا در تراس در یک گلدان بزرگ بکارید و از محصول ارگانیک خود لذت ببرید.

قیمت روز بذر گوجه چری عمده

قیمت روز بذر گوجه چری عمده بذر گوجه چری مصرف زیادی در کشور ما دارد، همچنین قیمت آن با هر فصلی تغییر می کند و در فصل تابستان به دلیل فراوانی، ارزان تر می باشد.
بازار بذر گوجه چری در کشور ما بسیار رونق گرفته است و تبدیل به محصولی محبوب در بین مردم و باغداران شده است. اگر شما هم باغدار هستید یا می خواهید برای مصرف روزانه خود بذر گوجه چری را تهیه کنید، می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.
قیمت بذر گوجه در سایت به روز رسانی می شود. برای خرید می توانید محصول را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.