مرکز خرید گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه ها دارای نمونه های بسیار زیادی از لحاظ شکل ظاهری و یا کیفیت هستند. اما یکی از این گوجه های گلخانه ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و طرفداران فراوانی دارد، گوجه گیلاسی می باشد. گوجه گیلاسی موجود در بازار به دو صورت کیلویی و بسته بندی شده به فروش می رسد. همچنین مراکز خرید متعددی در سطح بازار وجود دارند،  که دسترسی به گوجه گیلاسی بسته بندی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

مرکز خرید گوجه گیلاسی بسته بندی

اطلاعاتی درباره کیفیت گوجه گیلاسی بسته بندی

اطلاعاتی درباره کیفیت گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه ابتدا در آمریکای جنوبی و مرکزی یافت شده و پس از مدتی به تمام دنیا صادر شده است. این گیاه به دلیل نداشتن هسته در گروه سبزیجات دسته بندی شده است. سال هاست که گوجه در کنار وعده های غذایی ما جایگاه خود را دارد، چه به صورت پخته و چه به صورت خام، همین طور که می دانید گوجه گیلاسی دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های گوجه گیلاسی داشتن  آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین c می باشد،  که باعث تقویت ایمنی بدن می شود، و همچنین داشتن رنگدانه هایی مانند لیکوپن و کاروتن ، اسیدهای مفید، قند و املاح معدنی که نقش مهمی را در سلامت انسان ایفا می کند. در اینجا می خواهیم به برخی از فواید و خواص این محصول اشاره کنیم:  

۱. کاهش عفونت و استرس

۲. جلوگیری از کم خونی

۳. کاهش قند خون بالا

۴. برای زیبایی پوست 

۵. جلوگیری از سرطان پروستات

۶. پیشگیری از سرطان روده

۷. کاهش بیماری های قلب و عروق

کیفیت گوجه گیلاسی به عوامل زیادی بستگی دارد، که مهم ترین آن ها می توان به بذر مناسب، محیط مناسب کشت، نگهداری صحیح در مراحل کشت، چیدن، بسته بندی، انتقال به بازار و فروش اشاره کرد،  که همه این موارد در کنار هم یک محصول با کیفیت را به ما می رساند. 

معمولا در مرحله چیدن گوجه ها جداسازی می شوند و گوجه هایی با کیفیت بالاتر به صورت بسته بندی عرضه می شوند.  گوجه هایی با سطح کیفیت پایین تر به صورت کیلویی در بازار عرضه می شود. همچنین گوجه های گیلاسی بسته بندی کمتر در معرض آلودگی های محیطی در مراحل انتقال و فروش هستند.  این امر باعث می شود گوجه گیلاسی بسته بندی بهداشتی تر باشد.

نازلترین قیمت گوجه گیلاسی بسته بندی

نازلترین قیمت گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه گیلاسی با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود . کیفیت و مرغوبیت محصول تاثیر مستقیم بر قیمت گوجه دارد.  گوجه گیلاسی به صورت جزئی و عمده در فروشگاه ها و مراکز میوه و تره بار عرضه می شود.  خرید از مراکز میوه و تره بار به علت کاهش واسطه بسیار به صرفه تر است.