مرکز فروش بذر گوجه چری عمده

بذر گوجه چری عمده به صورت مستقیم توسط سایت ما به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود. این نوع بذر که مناسب کشت در خانه هم می باشد، انواع و اقسام مختلفی دارد و شما می توانید نوع بذر را با مشورت متخصصان انتخاب نمایید. فروش غیرحضوری با مناسب ترین قیمت ها به صورت شبانه روزی انجام می شود. این نوع بذر را می توانید در فصول سرد سال خریداری و در فصول گرم مانند بهار و تابستان بکارید.

مرکز فروش بذر گوجه چری عمده

اطلاعاتی درباره بذر گوجه چری عمده

اطلاعاتی درباره بذر گوجه چری عمده

در سال های اخیر کشت و تولید انواع بذر گوجه چری رونق بسیار خوبی یافته است. این بذرها که به نام گوجه گیلاسی هم معروفند، طعم و مزه بسیار خوبی دارند. سایز و رنگ جذاب آنها می تواند اشتهای هر فرد را به خوبی تحریک کند. کاشت بذر آنها همانند دیگر ارقام گوجه بوده و تفاوتی با آن ندارد. حالت خوشه ای دارد و طعم ترش مزه آن بسیار لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: بذر گوجه باسیمو

برای آنکه جوانه ها به خوبی رشد کنند، بهتر است آن را به مدت 12 ساعت در آب خیس نمایید. در زمان کاشت بهتر است نشاء صورت گیرد تا محصول پربارتری حاصل شود. می توان برای جلوگیری از کاشت موفق بذر و جلوگیری از به وجود آمدن انواع آفات و بیماری ها از خاک های آماده و بسته بندی شده استفاده نمود.

بهترین زمان کشت بذرها، بهار و اوایل تابستان و در فضای باز می باشد. از زمان نشاء تا بهره برداری محصول حدود 90 روز طول می کشد. به سرما حساس بوده و اگر دما به زیر 10 درجه سانتیگراد برسد، بذرها از بین می روند. کشاورزان برای آنکه بتوانند دوره بازدهی را بالا ببرند، بذرها را ماه ها قبل در یک محیط گرم نشاء و سپس در فصل بهار آن را به زمین کشاورزی منتقل می کنند.

قیمت روز بذر گوجه چری عمده

قیمت روز بذر گوجه چری عمده

قیمت بذر گوجه چری به صورت عمده و روزانه اعلام می شود. بازار بذر گوجه چری در سال های اخیر با رشد بسیار خوبی مواجه شده است. چرا که این نوع بذر پربازده بوده و کشاورز می تواند چندین مرتبه برداشت محصول در طول سال داشته باشد. قیمت این محصول با توجه به گونه آن تعیین می شود. می توانید در سایت ما قیمت روز آن را بیابید. بذر آن به صورت عددی و در بسته های 30 تایی به مشتریان عرضه می شود.

می توانید برای خرید به صورت غیرحضوری اقدام کنید و نوع بذر را با کمک متخصصین حاضر که به صورت آنلاین به شما مشاوره می دهند، انتخاب نمایید. چون فروش به صورت مستقیم است، قیمت ها کمتر از قیمت بازار آزاد بوده و برای خریداران مقرون به صرفه تر خواهد بود.