مرکز پخش گوجه چری گیلاسی

 گوجه چری گیلاسی یکی از انواع گوجه می‌باشد که در اثر اصلاح ژنتیک و ترکیب گوجه فرنگی با گوجه های انگوری حاصل شده است.  امروز سطح زیادی از گلخانه ها و زمین های کشاورزی را به کشت این گوجه ها اختصاص داده اند. صرفه اقتصادی آنها بسیار زیاد بوده و از کاربرد متنوعی نیز برخوردار می باشند. در این مطلب به معرفی مرکز پخش گوجه چری گیلاسی خواهیم پرداخت. آن را تا انتها دنبال نمایید.

مرکز پخش گوجه چری گیلاسی

ویژگی بارز گوجه چری گیلاسی

ویژگی بارز گوجه چری گیلاسی  برخی از ویژگی های بارز گوجه گیلاسی به شرح زیر می باشد:

این گوجه علاوه بر مصرف خوراکی از جنبه تزئینی زیادی برای انواع غذاها به ویژه سالاد برخوردار می باشد. سایز های یکدست و هم اندازه آنها موجب شده است که در کبابی ها نیز به وفور مورد استفاده قرار گیرد. طعم مطلوب و بوی مطبوع نیز از دیگر ویژگی‌های بارز گوجه اصلاح شده گیلاسی می باشد.

این محصول اصولاً در گلخانه ها کشت می شود و از بازار پسندی بسیار بالایی بهره مند بوده. گوجه های گیلاسی به عنوان یک میوه مینیاتوری شناخته می شود. علاوه بر این  سایز های مختلفی می‌ توانند داشته باشند. برخی از آن ها به اندازه یک گیلاس و برخی به اندازه توپ گلف هستند.

تولید انواع گوجه چری گیلاسی

تولید انواع گوجه چری گیلاسی تولید انواع گوجه چری گیلاسی در سطح بسیار وسیعی در کشور انجام می گیرد. برای تولید آن هم از بذر و از نشاء کمک گرفته می شود. عموما بذر این محصول را درون سینی های نشاء تحت شرایط کنترل شده  کشت می‌کنند و پس از مدت زمان مشخص آن ها را به گلخانه ها با زمین انتقال می دهند.

با تأمین نهاده‌ های مورد نیاز این محصول از جمله خاک مناسب، شرایط رطوبتی و دمایی مشخص و نیاز آبی، به تولید انبوه انواع گوجه گیلاسی پرداخته می شود. این محصولات به سبب کیفیت بالا در بازار های بین المللی نیز مشتریان متعددی دارند.

این سایت فروش عمده و مستقیم این محصولات را انجام می دهد. برای این منظور، متقاضیان می بایست سفارشات خود را در سایت ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مد نظر آنها ارسال گردند.

اطمینان از کیفیت محصولات خریداری  شده به عنوان امتیازی ویژه برای خرید به این شیوه، سایت شناخته می شود.  باید عنوان کرد عوامل مختلفی در قیمت گذاری گوجه های گیلاسی اثرگذار هستند. کیفیت و طراوت محصولات را باید جزو مهمترین آنها دانست. بسته به میزان تقاضا در بازار هم قیمت این محصول، تحت تاثیر قرار می گیرد. نوع بسته بندی گوجه ها نیز به عنوان عامل بعدی باید معرفی شود.

شیوه تولید گوجه یعنی ارگانیک بودن یا نبودن هم فاکتور مهمی در این زمینه خواهد بود.