مرکز پخش گوجه گیلاسی خوشه ای

مرکز پخش و عرضه گوجه گیلاسی خوشه ای در تهران و مناطق خوش آب و هوا وجود دارد اما این گوجه ها گلخانه ای نیز می باشند و در هر منطقه ای می توانند تولید، پرورش و عرضه شوند، مراکز پخش این نوع گوجه ها باید یه صورت مداوم این گوجه ها را خریداری کنند چرا که گوجه در مدت زمان طولانی فاسد و یا له می شود. 

مرکز پخش گوجه گیلاسی خوشه ای

اطلاعاتی درباره گوجه گیلاسی خوشه ای

اطلاعاتی درباره گوجه گیلاسی خوشه ای این گوجه های گیلاسی نوعی گوجه های مینیاتوری می باشد که از ترکیب و گوجه های فرنگی و محلی یا انگوری به دست می آید، این گوجه ها بسیار کوچک هستند و درختچه آن ها تقریبا تا حدود یک متر ارتفاع دارند، این درختچه های گوجه گیلاسی ابتدا گل و یا شکوفه می دهند و سپس گوجه درست می شود. 

این گوجه ها بسیار کوچک می باشند و اکثرا به صورت گوجه های قرمز در بازار وجود دارند البته بعضی از این گوجه ها رنگ هایی مشابه زرد، سبز و سیاه نیز دارند که البته هر کدام از ترکیب دو نوع درختچه گوجه به دست می آید، برای مثال گوجه های گیلاسی مستطیلی از ترکیب گوجه انگوری با گوجه آلویی دارد که رنگ این گوجه نیز متفاوت می باشد. 

این گوجه فرنگی ها بسیار خوشمزه می باشند و به جز خوشمزه بودن به دلیل داشتن اندازه ای بسیار کوچک برای تزئینات خورشت ها و دیگر غذا ها استفاده می شود و به صورت تکه تکه ای بر روی پیتزا نیز این گوجه ها را می توان پیدا کرد. 

انواع گوجه گیلاسی بستگی به نوع درختچه های گوجه ترکیب شده دارد برای مثل گوجه فرنگی با گوجه انگوری یک نوع گوجه مینیاتوری تولید می کند و گوجه انگوری با آلویی یک نوع دیگر گوجه مینیاتوری تولید می کند و به همین دلیل ترکیب این درختچه ها تاثیرات بسیار زیادی در تنوع گوجه های مینیاتوری می شود. 

فروشندگان انواع گوجه گیلاسی خوشه ای

فروشندگان انواع گوجه گیلاسی خوشه ای این گوجه ها در آب و هوایی گرمسیری گرورش پیدا می کنند چرا که اب و هوایی سرد باعث یخ زدگی این گوجه ها می شود و به همین دلیل کشت این نوع گوجه ها در قسمت های سردسیر کشور بسیار کم می باشد و به همین دلیل فروشندگان این گوجه های گیلاسی ابتدا این گوجه ها را از مناطق جنوب و گرمسیر و یا آب و هوای متعادل کشور خریداری می کنند. 

بازار گوجه خوشه ای بسیار رواج دارد چرا که بر خلاف ظاهر کوچک این گوجه ها بسیار خوشمزه می باشد، البته باید بدانید که این گوجه ها در گلخانه ها نیز پرورش پیدا می کنند که دیگر به نوع آب و هوا بستگی ندارد.