وظایف مشخص تولید کنندگان ماخی زینتی بر روی دریا

امروزه ماهی زینتی یک تجارت نوظهور است و فرصت های گسترده ای را ارائه می دهد. ابزار هاروارد: نمایه دسترسی و کنترل
این ابزار به فهرست کردن منابعی که تولیدکنندگان ماهی زینتی برای انجام وظایف مشخص شده در نمایه فعالیت استفاده می کنند، کمک می کند.

این نشان می دهد که آیا زنان یا مردان به منابع دسترسی دارند، چه کسی استفاده از آنها را کنترل می کند و چه کسی مزایای استفاده خانواده از منابع را کنترل می کند. لازم به ذکر است که دسترسی به این معنی است که شما قادر به استفاده از یک منبع هستید.

گوشت ماهی بسیار لذیذ و خوشمزه تر از گوشت شترمرغ بوده است به همین خاطر طرفداران بیشتری نیز دارد.پرورش، پرورش و تولید ماهیان زینتی به سرمایه گذاری های نوظهور و پرسود برای آبزی پروری تبدیل شده است.

اما این چیزی در مورد اینکه آیا شما بر آن کنترل دارید یا خیر، نمی گوید. به عنوان مثال، زنان ممکن است تا حدودی به فرآیندهای سیاسی محلی دسترسی داشته باشند اما تأثیر یا کنترل کمی بر روی موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری نهایی داشته باشند.

شخصی که یک منبع را کنترل می کند، در نهایت می تواند در مورد استفاده از آن تصمیم بگیرد، از جمله اینکه آیا می توان آن را فروخت.

بر این اساس در پژوهش حاضر دسترسی و کنترل به منابع خانگی، منابع شیلاتی و منابع مالی در تولید ماهیان زینتی زنان و مردان مستندسازی شد.

روز در این فعالیت ها لباس منشی بیمارستان در تغذیه ماهی، تمیز کردن مخازن، سیفون کردن، تهیه خوراک و بازاریابی شرکت داشتند و به طور متوسط 4 ساعت در روز وقت می گذاشتند.

منابع خانوار شامل زمین، مزرعه، ماشین آلات، تجهیزات و سایر دارایی های خانوار بود. منابع شیلات شامل واحد ماهیان زینتی، واحد پرورش و پرورش، مدیریت واحد، تولید، بازاریابی و منابع درآمدی بود.

گاها لژ کفش سبب شده که کودکان در استخر های ماهی زینتی راحت تر بتوانند راه بروند و بازیگوشی کنند، از این رو کفش های شما بسیار قابل اهمیت هستند.

منابع مالی شامل درآمد، هزینه، پس‌انداز و اعتبار بود. برای بررسی مشخصات دسترسی و کنترل تولیدکنندگان ماهیان زینتی از مقیاس سه نقطه‌ای یعنی کم (0)، متوسط (1) و زیاد (2) استفاده شد.

 

 

  • منابع:
    1. Gender Analysis of Ornamental Fish Production Units in Maharashtra, India
  • تبلیغات: 
  1. مرجع خرید زغال خودسوز قلیان
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است
  4. کشف سنگین ترین موجود زنده دنیا در جار پلاستیکی!