نرخ نهایی گوجه چری زیتونی سیاه

گوجه فرنگی را میتوان جزو سبزیجات یا همان صیفی جات دانست گروهی نیز گوجه فرنگی را جزو میوه ها می شناسند ولی گروهی جزو تربار میدانند.

این میوه قرمز رنگ آبدار که بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد به روش های مختلفی قابل استفاده است.

گوجه را هم میتوان هم به صورت خام هم پخته استفاده کرد از این میوه میتوان به صورت رب که امروزه چاشنی هر غذایی است یا به صورت سس استفاده کرد.

امروزه به دلیل اهمیت بالای این میوه گرانبها در جای جای جهان انواع گونه های گوجه فرنگی را کشت میکنند و از آن استفاده میکنند.

  یکی از گونه های گوجه فرنگی مینیاتوری  که طرفداران بسیار زیادی دارد  گوجه چری زیتونی سیاه است که ظاهری بسیار زیبا و رنگی بسیار جذاب دارد که هر بیننده ای را مجذوب خود میکند.

این گوجه فرنگی را باید در معرض مستقیم نور خورشید کاشت که  با تابش نور خورشید به این میوه رنگ آن کاملا سیاه میشود اما داخل آن مثل دیگر گوجه فرنگی ها سرخ و آبدار است.

نرخ نهایی گوجه چری زیتونی سیاه

با خوردن گوجه فشار را کنترل کنید

با خوردن گوجه فشار را کنترل کنید گوجه فرنگی میوه ای با خاصیت بسیار زیاد برای بدن انسان است که با خوردن گوجه فرنگی بسیاری از ویتامین های بدن تامین میشود‌.

از مهمتری خواص گوجه فرنگی میتوان به تقویت بدن ،کنترل دیابت ،درمان بی خوابی،افزایش قدرت حافظه،جلوگیری از سرطان اشاره کرد و این میوه را میتوان به دلیل سرشار از پتاسیم  بودن گزینه بسیار مناسبی برای کنترل فشار خون دانست که به درمان فشار خون بسیار کمک میکند.

از دیگر خواص و فایده های گوجه فرنگی میتوان به تقویت قلب و عروق،جلوگیری از افسردگی،بهبود در بینایی،زیبایی پوست،تقویت معده و گوارش،جلوگیری از سنگ صفرا،کاهش وزن و…. را نام برد.

صادرات انواع گوجه چری زیتونی سیاه

صادرات انواع گوجه چری زیتونی سیاه در ایران به دلیل تنوع اب و خاک و چهار فصل بودن وحاصلخیزی خاک از تنوع گیاهی و کاشت انواع محصولات برخوردار است.

تولید کنندگان ما در صادرات انواع گوجه فرنگی به کشورهای همسایه و دیگر کشورها فعالیت بسیاری دارند.

در جهان امروزی از گوجه فرنگی فقط بعنوان خوراکی استفاده نمیشود بلکه از نوعی از گوجه فرنگی که به آن گوجه فرنگی گیلاسی یا گوجه فرنگی مینیاتوری نیز میگویند که ظاهری بسیار زیبا و کوچک و ریزی دارد و به صورت خوشه ای روانه بازار میشود بعنوان تزیین سالاد و انواع غذاها استفاده میشود.

با توجه به شکل و رنگ زیبای گوجه فرنگی های چری زیتونی سیاه مینیاتوری تقاضای این میوه زینتی بسیار زیاد است و کشور ما یکی از تولید کنندگان این میوه بسیار زیبا است که برای صادرات این محصول قدم برداشته است.

صادرات انواع گوجه چری زیتونی سیاه به تمام نقاط جهان امکان پذیر است برای اطلاع از قیمت این محصول و چگونگی ارسال لطفا با مشاورین سایت ما تماس بگیرید.