نرخ گوجه فرنگی اصلاح شده اصفهان

گوجه فرنگی از میوه هایی است که جز صیفی جات محسوب می شود و به عنوان محصولی که بخش عمده ای از خوراک و غذای مردم جهان را تشکیل می دهد، شناخته می شود. این میوه ی لذیذ دارای رنگ و طعم منحصر به فردی بوده که به همین جهت یکی از موارد کاربرد آن تولید انواع رب های گوجه فرنگی می باشد. گیاه گوجه به صورت بوته ای پرورش می یابد و به چندین گونه تقسیم می شود اما در بازار های کشور ما سه گونه ی اصلاح شده، محلی و گیلاسی را بیشتر می شناسند. گوجه فرنگی اصلاح شده که به عنوان محصولی مرغوب و با بازده بالا در محیط های شهری نیز قابل کشت است در اکثر بازار های کشور به فروش می رسد. 

نرخ گوجه فرنگی اصلاح شده اصفهان

12 نکته درباره خواص گوجه فرنگی

 12 نکته درباره خواص گوجه فرنگی گوجه فرنگی دارای ارزش غذایی بالایی بوده، و منبع غنی از ویتامین ث، ویتامین آ، فولیک اسید و آنتی اکسیدان می باشد. این محصول به شیوه های مختلف به صورت خام یا پخته در انواع غذا، سس و حتی نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و طعم و رنگ جذاب و مطلوبی به انواع غذا ها می بخشد. این میوه دارای اهمیت ویژه ای در تغذیه تمام اقوام دنیا بوده و مصرفی جهانی داشته، لذا روز به روز به شیوه های نوینی جهت تولید و پرورش هر چه بیشتر و این محصول ا مرغوبیتی بالا تلاش می شود.

در این جا به 12 نکته درباره ی خواص گوجه فرنگی این محصول خوش خوراک و پرخاصیت اشاره می کنیم. 

  1. کاهش کلسترول بد خون 
  2. خاصیت ضد سرطانی 
  3. تنظیم هورمون 
  4. تقویت حافظه 
  5. بهبود خواب 
  6. تقویت پوست و مو ناخن 
  7. تامین کلسیم 
  8. تامین انرژی بدن 
  9. تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در برابر بیماری های عفونی به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها 
  10. بهبود سیستم عصبی 
  11. کنترل گلوکز خون و کمک به بیماران دیابتی 
  12. تقویت و بهبود عضلات و فعالیت های حرکتی 

فروش گوجه فرنگی اصلاح شده اصفهان

فروش گوجه فرنگی اصلاح شده اصفهان فروش گوجه فرنگی اصلاح شده در استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های پرورش گوجه در کشور ما به صورت انبوه صورت می گیرد، به صورتی محصولات این منطقه به شکل وسیعی به مناطق دیگر و شهر های سراسر کشور توزیع و پخش می شود، و می توان گفت بخش عمده ای از میزان تقاضای بازار به این محصول از اصفهان تامین می گردد. به دلیل مرغوبیت و فراوانی گوجه فرنگی در انواع اصلاح شده و غیره در این ناحیه بسیار از بازار های تره بار کشور نیز مایل به خرید عمده و مستقیم این محصولات می باشند تا علاوه بر اطمینان از کیفی، خریدی مقرون به صرفه نیز داشته باشند.