واردات انواع گوجه زیتونی سانتیاگو

گوجه فرنگی زیتونی سانتیاگو از جمله موادی است که در سطح کشور به طور گسترده ای به فروش می رود. واردات انواع گوجه زیتونی سانتیاگو از کشوری مانند هلند به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، به ایران صورت می گیرد. واردات این گوجه های کوچک در تزئینات بهتر و باکیفیت مواد غذایی تاثیر به سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوجه فرنگی

واردات انواع گوجه زیتونی سانتیاگو

مشخصات گوجه زیتونی سانتیاگو

مشخصات گوجه زیتونی سانتیاگو

مشخصات گوجه سانتیاگو کاملا متفاوت از گوجه ی عادی داخلی می باشد. گوجه های سانتیاگو چند ویژگی کلی دارند. این ویژگی ها عبارت اند از:

۱_اندازه ی آن ها تقریبا به اندازه ی زیتون های درشت است. به همین دلیل در تزئینات مواد غذایی نقش مهمی را ایفا می کنند.

۲_کمی سفت هستند. همین سبب افزایش ماندگاری آن ها شده است. به گونه ای که مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آن ها خراب شوند.

۳_رنگ آن ها قرمز تیره است. به همین دلیل در زمینه هایی که نیاز به رنگ قرمز دارند از این گوجه ها استفاده می شود.

۴_خوش طعم هستند. این طعم منحصر به فرد آن ها، دقیقا مانند گوجه فرنگی هایی است که در تولیدات داخلی آن ها را دیده ایم.

۵_بوته های بسیار مقاومی دارد که برای کشت طولانی آن را مناسب کرده است.

۶_بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم می کند.

۷_پوست نه چندان نازکی دارد که آن را در برابر نور خورشید و آفت ها مقاوم می کند.

۸_ دارای خاصیت سازگاری با هر گونه شرایط آب و هوایی هستند. علت آن این است که از ژن گیاهان خودرو در ساختار آن ها استفاده شده است. این گیاه تقریبا تغییر ژنتیک دارد. البته آن بذری که به طور طبیعی از کشور سازنده وارد می شود کاملا طبیعی است.

۹_دارای صرفه ی اقتصادی است و می توان با هزینه ی کمتر محصول باکیفیت بالایی را که زیبایی منحصر به فردی هم دارد را خریداری کرد.

گوجه سانتیاکو به تعداد خیلی زیادی بر روی بوته هایش قرار گرفته است. اگر کشوری قصد کاشت و برداشت این محصول را داشته باشد، باید بذر آن را از کشوری مانند هلند که اصالت این محصول هم به همان جا بر میگردد، تهیه کند.

قیمت روز گوجه زیتونی سانتیاگو

قیمت روز گوجه زیتونی سانتیاگو

قیمت گوجه زیتونی سانتیاگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اینکه آن کشور صادرکننده چه مقدار برداشتی را با چه کیفیتی داشته است، در روند قیمت گذاری آن محصول موثر است. همچنین کشوری که خود اقدام به کاشتن این بذر می کند، با چه قیمتی بذر را خرید کرده است.‌ در هر صورت اگر کشور خریدار اقدام به خرید عمده ای کند مسلما به سود بالایی می رسد. همچنین اگر خرید بدون واسطه باشد، متحمل به پرداخت هزینه کمتری خواهد شد.