واردات مستقیم گوجه فرنگی متین گلسار

گوجه فرنگی متین گلسار

گوجه فرنگی یا توت خوراکی ، گیاهی غالبا قرمز رنگ است که معمولاً به عنوان گیاه گوجه فرنگی شناخته می شود. این گونه در آمریکای غربی و آمریکای مرکزی سرچشمه گرفته است.گوجه فرنگی به روش های مختلفی ، خام یا پخته شده ، در بسیاری از  سس ها ، سالادها و نوشیدنی ها مصرف می شود. در حالی که گوجه فرنگی ها میوه هایی هستند که از نظر گیاه شناسی به عنوان انواع توت ها شناخته می شوند .

واردات مستقیم گوجه فرنگی متین گلسار

شکل ظاهری گوجه فرنگی متین گلسار

شکل ظاهری گوجه فرنگی متین گلسار

شکل ظاهری گوجه فرنگی

انواع بیشماری از گیاه گوجه فرنگی به طور گسترده در آب و هوای معتدل در سراسر جهان رشد می کند ، با گلخانه ها امکان تولید گوجه فرنگی در تمام فصول سال فراهم می شود.گیاهان گوجه فرنگی به طور معمول از ارتفاع 1 تا 3 متر رشد می کنند و قطری حدود 10 سانتی متر یا بیشتر دارند.

گوجه فرنگی یک میوه است، با این حال ، گوجه فرنگی را به عنوان یک سبزی نیز در نظر می گیرند زیرا قند آن بسیار کمتر از میوه های آشپزی است. بیشتر از آن به عنوان دسر به عنوان بخشی از سالاد  استفاده می شود.

گوجه فرنگی هم در بازار میوه تازه و هم برای کنسرو مورد استفاده قرار می گیرند.

 گوجه فرنگی ها را بر اساس شکل ظاهری آن  می توان به دسته هایی تقسیم کرد.

گوجه فرنگی آلو ، یا گوجه فرنگی رب (از جمله گوجه فرنگی گلابی) ، با مقدار کمتری از مواد جامد و داشتن آب بالاتر برای استفاده در سس گوجه فرنگی و رب ، برای کنسرو و سس ها پرورش داده می شود و معمولاً 7 تا 9 سانتی متر طول دارند. قطر طولانی و حدود 4-5 سانتی متر دارند.

گوجه فرنگی گیلاس که دارای شکل ظاهری کوچک و گرد است ، غالباً گوجه فرنگی شیرین ، به اندازه 1 تا 2 سانتی متر که تقریبا به اندازه گوجه فرنگی وحشی هستند.

گوجه فرنگی انگور دارای شکل ظاهری کوچک و صاف است ، نوعی تغییر در گوجه فرنگی آلو است.

گوجه فرنگی کامپاری شیرین است و به دلیل آبدار بودن ،خاصیت اسیدی کم و عدم غذای زیاد ، بزرگتر از گوجه فرنگی گیلاس ، و کوچکتر از گوجه فرنگی آلو است.

 گوجه فرنگی ریز ، به قطر حدود 5 میلی متر

گوجه فرنگی گل گاو می تواند در اندازه های مختلف تا گوشت گاو باشد و مانند توت فرنگی های بزرگ شکل می گیرد. 

گوجه فرنگی گلابی به شکل گلابی است و می تواند برای رب غنی تر و خوشمزه باشد. 

گوجه فرنگی “برش” یا “کره” گوجه فرنگی معمولی است ، که برای طیف گسترده ای از فرآوری و خوردن تازه مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین رشد گوجه فرنگی در بازار 5-6 سانتی متر است.

گوجه فرنگی هایی که با استفاده از مهندسی ژنتیک اصلاح شده اند و توسعه یافته اند و اگرچه اکنون هیچکدام از نظر تجاری موجود نیستند ، اما در گذشته وجود داشته اند. اولین ماده غذایی اصلاح شده ژنتیکی در دسترس تجاری ، گوجه فرنگی متنوعی به نام Flavr Savr بود که برای ماندگاری بیشتر طراحی شده است.  دانشمندان در حال توسعه گوجه فرنگی با صفات جدیدی هستند که در محصولات طبیعی از جمله مقاومت در برابر آفات یا فشارهای محیطی یافت نمی شوند. 

شرکت هایی از جمله هاینز ، مونسانتو ، BHN Seed و Bejo Seed دارای برنامه های اصلاح نژاد هستند که سعی در تولید ، اندازه ، شکل ، رنگ ، عطر و طعم ، تحمل بیماری ، تحمل آفات ، ارزش غذایی و بسیاری از صفات دیگر دارند.نواع منحصر به فرد در طی چند صد سال آینده برای مصارفی مانند گوجه فرنگی خشک شده ، گوجه فرنگی سس ، گوجه فرنگی پیتزا و گوجه فرنگی برای ذخیره طولانی مدت توسعه داده شد.

مراکز عرضه کننده گوجه فرنگی متین گلسار

مراکز عرضه کننده گوجه فرنگی متین گلسار مرکز عرضه کننده گوجه فرنگی متین گلسار سایتwww.tomatos.ir می باشد.