ارائه انواع گوجه ایرانی با کیفیت

بازار گوجه ایران انواع گوجه فرنگی ایرانی با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه کرده است . گوجه فرنگی را گران نخرید .
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که پارچه سایبان از جنس پلی پروپیلین که کمتر از 30% سایه ایجاد می کند دمای گلخانه را اصلا کاهش نمی دهد . با درصدی بالای تولید سایه کاهش دمای به دست آمده در حدود نصف افزایش درصد سایه خواهد بود پوشش ها در روزهایی که باد می وزند بیشتر موثر هستند چرا که گرما بهتر از سطح پوشش در بالای گلخانه پخش می شود .
ترکیبات سایه ساز نیز اثر مشابهی با پارچه های سایبان دارند به جز این که آن ها به صورت مایع در می آیند و معمولا بعد از رقیق شدن با آب بر سطح خارجی پوشش گلخانه اسپری می شوند . آن ها را همچنین می توان مانند رنگ با برس یا غلتک بر سطح گلخانه چسباند . اما در زمانی که دیگر نیاز به این پوشش ها نیست گرچه در مواقع بارندگی بخشی از آن ها شسته می شود برای تمیز کردن کامل آنها می توان تکه ای موکت و یا پارچه تنظیف به یک طناب بسته و طناب را به سمت سقف گلخانه پرتاب کرده و طناب را به کمک یک نفر دیگر همان طور که پارچه به وسط آن متصل است عقب و جلو کرده تا سطح گلخانه تمیز شود .
این کار در صورتی که یک شیلنگ آب نیز به وسط طناب وصل شود و آب آرام آرام بر روی سقف گلخانه ریخته شود بهتر جواب خواهد داد . ضمنا می توان از شوینده های تجاری نیز استفاده کرد . اگر از این شوینده ها استفاده شود باید بعد از تمیز کردن کلخانه با آب کافی شسته شود چرا که اسید موجود در این شوینده ها ممکن است اثر خورندگی بر فلزات به کار رفته در ساختار گلخانه بر جای بگذارد .