حوله ورساچه با قابلیت معطر شدن پس از جذب رطوبت به بازار آمد

مانند تمام محصولات نساجی، حوله های بامبو یا نخی بسته به محتویاتشان نسبت کشش دارند. برای به حداقل رساندن جمع شدن این محصولات باید دستورالعمل های شستشو را رعایت کنید.

اگر قرار باشد محصولی کشیده شود، در اولین شستشو یا تا شستشوی پنجم خواهد بود. برای طولانی‌تر شدن عمر حوله ورساچه دمای آن را هنگام شستن پایین نگه دارید، حوله‌ها را در فضای باز خشک کنید و هنگام استفاده از خشک‌کن دما را پایین نگه دارید.

از استفاده از نرم کننده های اضافی در خشک کن خودداری کنید. این ممکن است باعث شود که پارچه خاصیت جذب آب خود را از دست بدهد. امروزه حوله فقط برای خشک کردن استفاده نمی شود.

حوله ورساچه

حوله های ساحلی که به عنوان اکسسوری برای لباس های ساحلی شما ظاهر می شوند، با طرح های شیک در حمام ارائه می شوند. به همین دلیل، مهم است که رنگ ها و الگوهای مناسب را برای برنامه خود انتخاب کنید.

هنگام انتخاب حوله برای حمام، بررسی کنید که برای ظاهر کلی حمام شما مناسب باشد. در حمامی با ظاهری مدرن، ظاهر یک حوله توری دوزی شده با طرح سنتی مخل است.

توجه داشته باشید که طراحی حوله نیز می تواند بر راحتی استفاده تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک حوله تیره مانند سیاه و خاکستری خورشید را به خود جذب می کند و باعث می شود هنگام آفتاب گرفتن در ساحل عرق کنید.

در مقاله ما مهم ترین موضوعاتی را که باید هنگام انتخاب یک حوله برای خود و بودجه خود در نظر بگیرید، آورده ایم. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، همه این اطلاعات ممکن است بسته به انتظارات فرد متفاوت باشد.

برخی حوله های پرتر را ترجیح می دهند و برخی دیگر به دلیل وزن کم، حوله سبک تری را انتخاب می کنند. مهمترین چیز این است که تعیین کنید حوله کجا و برای چه منظوری استفاده می شود و عاشق لمس حوله روی پوست باشید.